2021 פולקסווגן גולף GTD החדשה
פולקסווגן גולף GTD החדשה.
2021 פולקסווגן גולף GTD החדשה
פולקסווגן גולף GTD החדשה.

את הגולף GTD מעולם לא פגשנו ולעולם לא נפגוש על כבישי ישראל, למעט כמובן אם יהיה מי שיעשה זאת במסלול היבוא האישי, אך באירופה היא קיימת כבר כמה עשורים כאופציה למי שרוצה את הגולף GTI שלו בגרסה חסכונית יותר, בזכות מנוע הדיזל שבחזית כמובן. כאשר פולקסווגן הציגה לראשונה את הגולף GTD בשנת 1982 היא שיווקה אותה כרכב ספורטיבי לטווח נסיעה גדול, זו החדשה לדוגמה מאפשרת טווח נסיעה של כ-966 ק"מ למיכל דלק אחד.

 

גולף GTD החדשה מצוידת במנוע ה-4 צילינדרים 2.0 ליטר טורבו דיזל החדש של פולקסווגן (EA288 Evo) המייצר בדגם הספק מרבי של 200 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ, זאת לעומת 245 כ"ס ו-37.7 קג"מ בגולף GTI. עם תיבת 7 הילוכים DSG זה מספיק בכדי להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.1 שניות (6.2 שניות ב-GTI) ומהירות מרבית של 245 קמ"ש.

 

2021 פולקסווגן גולף GTD החדשה
גולף GTD החדשה.

מערך המתלים בדגם זהה למה שנמצא בגולף GTI כולל הנמכת מרכב של 10 מ"מ לעומת הגולף הרגילה (15 מ"מ על בולמים אדפטיביים), דיפרנציאל XDS אלקטרוני ומערכת בקרה דינמית חדשה VDM השולטת על הבולמים, היגוי, הדיפרנציאל האלקטרוני, ההיגוי, תיבת ההילוכים ומפת דוושת הגז.

 

2021 פולקסווגן גולף GTD החדשה תא הנוסעים
כמו בגולף GTI רק בלי גוון אדום במושבים.

העיצוב החיצוני של הגולף GTD זהה למה שפגשנו בגולף GTI או GTE, למעט כמובן ההדגשה באדום לאורך הגריל הקדמי השמורה לגולף GTI וכן עיצוב שונה במעט לפגוש האחורי עם צמד סופיות פליטה צמודות במקום אחת בכל פינה. גם עיצוב תא הנוסעים זהה, למעט ריפוד בד סקוטי בגוון שחור בלבד ללא פסים באדום כמו בגולף GTI.

2021 פולקסווגן גולף GTD

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.