כלמוביל מרצדס תציע מסלול ליסינג מורחב כיבואן רשמי בתשלום חודשי קבוע הכולל טיפולים, חבילת שירות, אחריות ל-3 שנים ורישום בעלות פרטית על שם הלקוח.

 

לרכוש רכב יוקרה במסלול ליסינג ישירות מהיצרן/יבואן הוא דבר מקובל מאוד באירופה ומהווה נדבך משמעותי מפעילות המכירה מותגי היוקרה. כעת, כלמוביל מרצדס, יבואנית מרצדס בישראל, מבצעת מהלך דומה ומשיקה מסלול ליסינג פרטי בתשלום חודשי קבוע מראש. במסגרת זו יוצעו מגוון דגמים מסגמנטים שונים ובניהם: A קלאס, E קלאס, GLE ועוד.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הרכבים יינתנו במסלול פרטי הכולל רכב הרשום על שם הלקוח, מקדמה, תשלום חודשי קבוע מראש, אחריות וחבילת טיפולים ל-3 שנים ואפשרות לשדרוג הרכב עם התחייבות של כלמוביל לקניית הרכב חזרה בתום התקופה.

 

גילי פריאנטה, מנכ"ל מרצדס בקבוצת כלמוביל מציין כי שירות הליסינג הפרטי החדש מצטרף למכלול הפתרונות שמציעה הקבוצה, זאת מתוך ראיה כוללת של מתן מענה רחב לצרכים המשתנים של הלקוחות. מדובר במוצר חדש שמעניק ללקוח ראש שקט בזכות תשלום חודשי נוח, טיפולים ואחריות מורחבת לשלוש שנים. עוד מציין פריאנטה, כי במחיר חודשי של רכב בסגמנט המנהלים, יוכל לקוח ליהנות לדוגמא מדגם ה-E-Class פלאג-אין הייבריד עם טיפולים ואחריות לשלוש שנים. להערכתנו המוצר החדש יאפשר לקהלים חדשים ונוספים ליהנות מחוויית הנהיגה במרצדס חדשה מבית היבואן הרשמי.

מחירים לדוגמה:

A-Class בתשלום חודשי של 2,688 ₪ ל-36 תשלומים ומקדמה של 39,000 ₪.

A-Class סדאן בתשלום חודשי של 2,757 ₪ ל-36 תשלומים ומקדמה של 41,500 ₪.

GLA בתשלום חודשי של 2,725 ₪ ל-36 תשלומים ומקדמה של 39,500 ₪.

C-Class PHEV בתשלום חודשי של 3,591 ₪ ל-36 חודשים ומקדמה של 52,000 ₪.

E-Class PHEV בתשלום חודשי של 4,986 ₪ ל-36 חודשים ומקדמה של 70,000 ₪.

תגובות (8)

This comment was minimized by the moderator on the site

על מובילאיי הירושלמית ישראלית לצרף את מרצדס-בנץ לפרוייקט שיתופי למיזם רכב האוטונומי

This comment was minimized by the moderator on the site

מי אמר שהשוק רוצה מכונית אוטונומית?

This comment was minimized by the moderator on the site

https://cars.usnews.com/cars-trucks/mercedes-benz/e-class/prices
בארה״ב על מרצדס е קלאס תשלמו מקדמה של כ 17500 שייח וכל חודש 1,800
פשוט ביזיון מה שהולך בארץ

This comment was minimized by the moderator on the site

במחיר הזה כבר כדי לרכוש את הרכב .ולא ללכת למסלול הזה .התאבדות

This comment was minimized by the moderator on the site

אה. בוודאי. בליסינג מי שמרוויח זה היבואן וחברת הליסינג. לא הלקוח.
אבל באופן כללי שוק הרכב בארץ הוא ברמה של מז' אירופה בתקופת הקומוניזם.

This comment was minimized by the moderator on the site

סוג של בדיחה טובה.
מחירים שלליסינג פרטי של מרצדס באירופה מאוד אטרקטיבים.
CLA עולה כ600 יורו עד 25 אלף קילומטר בשנה, A עולה באיזור 500 יורו ל20 אלף קילומטר בשנה. בלי מקדמהובלי נעליים.
כולל הכל...

סוג של בדיחה טובה.
מחירים שלליסינג פרטי של מרצדס באירופה מאוד אטרקטיבים.
CLA עולה כ600 יורו עד 25 אלף קילומטר בשנה, A עולה באיזור 500 יורו ל20 אלף קילומטר בשנה. בלי מקדמהובלי נעליים.
כולל הכל ביטוחים, טיפולים ואפילו צמגי חורף.
כי הם יודעים שאם לא מרצדס, לקוח עובר כביש למותג אחר.

פשוט ביזיון מחירים בארץ.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

עבודה בעיניים. מה בדיוק היתרון במחירי המטורפים האלה? לשלם אחרי 3 שנים חלק גדול מערך הרכב וזה עוד בלי היתרה בסוף התקופה.
אין סיכוי לעשות בארץ כמו אירופה כי כלום לא כמו אירופה חוץ מהקורונה.

This comment was minimized by the moderator on the site

מדינה פח זבל. שעושקת את הציבור המטומטם כבר 70 שנה.
המיסוי האפקטיבי בארץ עומד על 80%
תתעוררו.. מתי שהוא יהיה מרד אזרחי

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location