לקסוס ישראל מסכמת את שנת 2019 עם עלייה של 10% במסירות רכב חדש. השנה ישווק בישראל הקרוסאובר החשמלי של החברה UX300e.

 

למרות ירידה של 5.1% בשוק הרכב הישראלי, לקסוס ישראל מסכמת באופן חיובי את שנת 2019 בזכות מסירות של 1670 רכבים חדשים, עלייה של 10% לעומת שנת 2018. הדגם הנמכר ביותר של לקסוס לשנת 2019 הוא הקרוסאובר לקסוס NX ממנו נמסרו 550 יחידות, אחריו ברשימה נמצא את הקרוסאובר הקומפקטי לקסוס UX הקטן (מתחרה לאודי Q2) עם מסירות של 383 יחידות.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מתוך סך המכירות של המותג 76% מצוידים במערכת הנעה היברידית (1270 יחידות), הרבה יותר מכל מותג פרימיום אחר בישראל.

 

2019 לקסוס ES החדשה
לקסוס ES.

מחירון דגמי 2020 נותר ללא שינוי לעומת דגמי 2019, למעט מכונית הסאלון לקסוס ES שזכתה להוזלה משמעותית כך שמחיר דגם הבסיס ES 300h Luxury יחל מעתה ב-284,900 שקל, הוזלה של 25,000 שקל. הוזלה משמעותית נרשמה גם ברמות הגימור הגבוהות יותר של הדגם: ES300h Premium במחיר של 319,900 שקל במקום 344,900 שקל ודגם ES300h High Premium במחיר של 339,900 שקל במקום 369,900 שקל.

במחצית השנייה של 2020 מתכננת לקסוס ישראל להשיק את ה-UX 300e, גרסה חשמלית לקרוסאובר לקסוס UX והמכונית החשמלית הראשונה של המותג. בכך, תהיה ישראל לאחת מ-5 המדינות הראשונות באירופה להשיק דגם חשוב זה. עוד במחצית השנייה, תשיק לקסוס את דגם ה- LC קבריולט, גרסת קבריולט לרכב הקופה המרכיב של המותג.

 

מחירון דגמי לקסוס 2020 (לא כולל אגרת רישוי).

 

תגובות (5)

This comment was minimized by the moderator on the site

אמרתי לכם....ההבדל בין לקסוס לכל השאר הוא השירות

נכנסים ומתיחסים אליכם בהתאם ובארץ זה מוכר

אחכ אומרים לי שאני ממציא...

This comment was minimized by the moderator on the site

אני לקוח של לקסוס ואני יכול להגיד מנסיון שהשרות שלהם כמו אצל כולם.
יש להם מקום נקי ויפה אבל רמת הידע של העובדים כמו בשער מוסכים בארץ.
לפני לקסוס היה לי טויוטה ושרות במוסך מורשה היה אותו דבר או...

אני לקוח של לקסוס ואני יכול להגיד מנסיון שהשרות שלהם כמו אצל כולם.
יש להם מקום נקי ויפה אבל רמת הידע של העובדים כמו בשער מוסכים בארץ.
לפני לקסוס היה לי טויוטה ושרות במוסך מורשה היה אותו דבר או יותר טוב בחלק מהמקרים.
בטויוטה אף פעם לא הייתי צריך להמתין שעה וחצי עד לתחילת הטיפול מה שקרה לי בלקסוס.
נציגי שרות בלקסוס גם מתעקשים על טיפולים שלא נדרשים ע"י היצרן וגם לא מכירים את הוראות טכניות של היצרן כאשר כמה פעמים מילו לי יותר מדי שמן(לא בתעות, בכוונה).
נמאס לי להתווקח איתם בכל טיפול אז עכשיו אני עושה טיפולים ללקסוס במוסך טויוטה.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

לקסוס נהפכה להיות כמו כולם בשירות כאחד שיש לו לקסוס כמה שנים יודע את ההבדל בשירות פעם היו באים לוקחים את הרכב
היום יש תמיד תירוצים הבנה בטיפול ברכב נוטה לאפס הם מטפלים במוסכי טיוטה שזה למעשה...

לקסוס נהפכה להיות כמו כולם בשירות כאחד שיש לו לקסוס כמה שנים יודע את ההבדל בשירות פעם היו באים לוקחים את הרכב
היום יש תמיד תירוצים הבנה בטיפול ברכב נוטה לאפס הם מטפלים במוסכי טיוטה שזה למעשה חברה אחת אל תתפתו זה כבר לא לקסוס שהיתה

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

es דגם של צעצוע!
תחזירו דחוף את ה gs

This comment was minimized by the moderator on the site

לקסוס, אודי,במותו,יגואר וכדומה, מי צריך בכלל את מכוניות היוקרה האלו, הרי גם המכוניות הרגילות היום מביאות טכנולוגיה מתקדמת, מערכות בטיחות, עיצוב,אמינות ועולות חצי ואפילו שליש ממכוניות היוקרה...
אז...

לקסוס, אודי,במותו,יגואר וכדומה, מי צריך בכלל את מכוניות היוקרה האלו, הרי גם המכוניות הרגילות היום מביאות טכנולוגיה מתקדמת, מערכות בטיחות, עיצוב,אמינות ועולות חצי ואפילו שליש ממכוניות היוקרה...
אז בשביל מה.... להראות שנוסעים באודי....במוו....
הרי כולנו רוב הזמן באותו פקק תנועה בלתי נסבל...
אין כבר דבר כזה שנקרא הנאה מנהיגה...
כל זכה נועד לגבות את האגו.... המנופח שלנו....
ובסוף גם מפסידים מחיר של מכוניות חדשה... פשוט כך....
את המאה אלף האלו... תוציאו על הנאות אחרות, ספורט, תרבות, טיולים ומה לא....
תחשבו....

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location