2021 לקסוס ES החדשה
לקסוס ES החדשה.
2021 לקסוס ES החדשה
לקסוס ES החדשה.

לקסוס ישראל מודיעה על תחילת השיווק של דגמי 2021 המחודשים של מכונית הסאלון לקסוס ES, אותה תוכלו לרכוש במחיר החל מ-294,900 ₪. דגמי 2021 של לקסוס ES זכו למתיחת פנים הכוללת עדכון קל לעיצוב החיצוני, שדרוג תא הנוסעים במערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת יותר וכן תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

בצד הויזואלי השינויים בדגם מעודנים מאוד ומסתכמים במראה מעודכן לפנסים הראשיים, גימור כהה יותר לקישוטי הכרום בגריל שגם זכה לעיצוב מעודכן, עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ("18) ומבחר נוסף של שני צבעים חדשים למרכב.

בתא הנוסעים אנחנו פוגשים את המוכר לנו מהדגם היוצא אך חדי העין יבחינו שכעת המסך המרכזי, בגודל של "12.3, מותקן קרוב יותר לידיים של הנהג ולממשק בקרת האקלים נוספה מסגרת בולטת. הסיבה לשינוי הזה היא שכעת מדובר במסך מגע ולכן לקסוס התקינה את המסך קרוב יותר לידי הנהג ב-10.9 ס"מ לטובת תפעול נוח יותר. אם תרצו, עדיין ניתן לשלוט על המסך המרכזי באמצעות משטח המגע בקונסולה בין המושבים. לצד מערכת המולטימדיה החדשה, הכוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תפעול קולי ועוד, נוכל למצוא גם אופציות חדשות לגוון ריפודי המושבים לצד חומרי גימור חדשים היוצרים אווירה יוקרתית ומודרנית.

 

2021 לקסוס ES החדשה
עדכון קל לעיצוב החיצוני.

בתחום ההנעה אין שינוי כך שדגם ES 300h המשווק בישראל ממשיך עם אותה יחידת הנעה היברידית מוכרת: 2.5 ליטר עם הספק כולל של 218 כ"ס, נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.9 שניות, מהירות מרבית מוגבלת של 180 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 18.9 ק"מ לליטר. לצד השיפורים החשופים לעין לקסוס ביצעה מספר שדרוגים גם בתחום המכני, כולל מתלה אחורי משודרג וקשיח יותר לצד כיול מחדש למתלים ולהיגוי והתקנה של דוושת בלם חדשה.

 

2021 לקסוס ES החדשה
מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע.

מערכת הבטיחות LSS+ המוצעת כסטנדרט בכל רמות הגימור זכתה למספר שדרוגים שהם תוצאה של יכולות זיהוי משופרות שהטמעו ברדאר ובמצלמות. היכולות המשופרות הוסיפו למערכת סיוע אקטיבי להיגוי בעת תמרון חירום, מערכת קדם תאונה משופרת עם זיהוי הולכי רגל גם בשעות החשיכה ותמיכה בעת פנייה בצומת, מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה מציעה כעת פעולה מדויקת יותר ובקרת השיוט האדפטיבית מזהה בצורה טובה יותר (מרחוק יותר) עיקולים חדים בדרך בכדי להתאים את מהירות הנסיעה מראש. הפנסים הראשיים המתקדמים (BladeScan AHS) מצוידים כעת במערכת אורות גבוהים אדפטיבית המסמנת לנהג הולכי רגל ותמרורים בצד הדרך בזמן שימוש באורות הגבוהים, זאת מבלי לסנוור את שאר משתמשי הדרך.

 

2021 לקסוס ES החדשה
יכולות משופרות למערכות הבטיחות המקדמות.

את דגמי 2021 של לקסוס ES 300h תוכלו לרכוש בשלוש רמות גימור מעודכנות:

Kyushu – על שם מפעל ההרכב עטור הפרסים והשבחים של לקסוס ביפן. רמת הגימור כוללת: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע "12.3, חישוקי "18, מושבים קדמיים חשמליים מעור Tahara, חימום מושבים קדמיים, חבילת הבטיחות LSS+, חלון גג חשמלי, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, חלונות אחוריים כהים, מצלמת נסיעה לאחור כולל פסי הכוונה. מחיר: 294,900 ₪.

 

Hadori – על שם טכנולוגיית הפוליש הייחודית לחרבות בהתאם לתרבות היפנית. רמת גימור זאת כוללת בנוסף: גימור עץ Walnut ללוח המכוונים, להגה ולדלתות, מצלמת 360, וילון אחורי חשמלי, אוורור למושבים הקדמיים, 3 זיכרונות למושב הנהג, מושבים מעור טבעי. מחיר: 324,900 ₪.

 

Takumi – על שם אומני ה-Takumi הידועים. רמת גימור זאת כוללת בנוסף חישוקים אוירודינמיים ייחודיים, מערכת שמע מבית Mark Levinson, מערכת אורות גבוהים אדפטיבית, תא מטען בהפעלה חשמלית. מחיר: 349,900 ₪.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 12

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.