מאזדה CX-4 הוא הקרוסאובר קופה החדשה של מאזדה. נכון לעכשיו, לא בטוח שהוא ישווק מחוץ לסין.

2016 מאזדה CX-4
מאזדה CX-4 - הקרוסאובר קופה החדש של מאזדה נחשף בתערוכת בייג'ין.

לאחר שנחשפנו לאין ספור תמונות ריגול של הדגם, מאזדה חושפת היום (א') באופן רשמי את הקרוסאובר קופה החדשה שלה, מאזדה CX-4 אותו מאזדה תציג מחר (25 לאפריל) בבכורה עולמית בתערוכת הרכב של בייג'ין.

 

מאזדה CX-4 החדש מבוסס על הפלטפורמה של מאזדה CX-5 אך בכל הקשור לעיצוב חיצוני הוא מזכיר יותר את ה-3 האצ'בק מאשר גרסת קופה ל- CX-5. לדגם בסיס גלגלים של 2.70 מטר, אורך של 4,633 מ"מ, רוחב של 1,840 מ"מ וגובה של 1,535 מ"מ. בהשוואה ל- CX-5, מאזדה CX-4 ארוך יותר ב-93 מ"מ אך נמוך משמעותית ב-135 מ"מ. אף אחד לא ייקח את ה- CX-4 לנסיעת שטח של ממש, אך מרווח הגחון בדגם מעל הממוצע ועומד על 20 ס"מ, חישוקי "17 או "19 יוצעו עם הדגם – בהתאם לרמת הגימור.

 

תא הנוסעים של מאזדה CX-4 מבוסס על תא הנוסעים המוכר של מאזדה 3 עם כמה שינויים, כגון מסגרת שונה לפתחי המיזוג המרכזיים, גימור משודרג לאורך הדשבורד ובקונסולה המרכזית ואת בלם היד המכני מאזדה החליפה בבלם יד חשמלי (כולל Auto Hold) שפינה מקום לתא סגור עבור מחזיקי כוסות ותא אחסון נוסף. האבזור בדגם כולל את המוכר לנו מדגמי מאזדה השונים, מערכת מולטימדיה MZD עם מסך "7, תצוגה עילית HUD, בקרת אקלים מפוצלת, מערכות בטיחות מתקדמות, תאורה ראשית בטכנולוגיית LED ועוד.

 

מאזדה CX-4 - תא הנוסעים
תא נוסעים כמו של מאזדה 3, עם מספר שדרוגים.

היצע של שני מנועים ישרת את מאזדה CX-4, עבור השוק הסיני לפחות, מנוע הבסיס הוא מנוע בנפח 2.0 ליטר עם 158 כ"ס ו-20.6 קג"מ והמנוע הבכיר הוא מנוע בנפח 2.5 ליטר עם 192 כ"ס ו-25.7 קג"מ. שני המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים אוטו' כאשר דגם ה-2.5 ליטר משווק עם הנעה כפולה כסטנדרט, דגם ה-2.0 ליטר עם הנעה קדמית בלבד.

 

נכון לעכשיו, אנחנו עדיין לא יודעים לומר האם מאזדה CX-4 מיועד לשוק הסיני בלבד או שבעתיד נזכה לראות את הדגם בשווקים נוספים, כולל כמובן בשוק המקומי שלנו.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.