סקייוול ET5
סקייוול ET5.
סקייוול ET5
סקייוול ET5.

קבוצת כדורי מודיעה כי בחודש הבא היא תשיק את מותג סקייוול (Skywall) הסיני בישראל, מותג חדש בתחום רכבי הנוסעים והרכב הראשון של המותג, סקייוול ET5, הוא גם הרכב שישווק החל מהחודש הבא בישראל. אנקדוטה מעניינת, סקייוול ET5 הוא הרכב החשמלי הסיני הראשון המשווק בארה"ב ולכן הדגם ישווק בישראל בתקינה אמריקאית מלאה.

 

סקייוול ET5 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי גדול יחסית, עם אורך של 470 ס"מ, רוחב של 191 ס"מ, גובה של 169.6 ס"מ ובסיס גלגלים של 280 ס"מ, אלו מידות דומות לרכבים כגון סקודה קודיאק אך בניגוד לקודיאק, את ה- ET5 תוכלו לקבל עם 5 מושבים בלבד. נפח תא המטען של הדגם עומד על 467 ליטר ועם קיפול המושבים מאחור מתקבל נפח של 1141 ליטר.

 

סקייוול ET5
טווח נסיעה חשמלי של 460 קילומטר.

סקייוול ET5 מצויד במערכת הנעה חשמלית המשלבת מנוע חשמלי קדמי בהספק של 204 כ"ס ומומנט של 32.6 קג"מ וסוללה בקיבולת של 72kWh, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.6 שניות, למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 150 קמ"ש ולטווח נסיעה חשמלי של 460 ק"מ בתקן WLTP. בשוק הסיני הדגם משווק גם עם סוללה קטנה יותר בקיבולת של 55kWh.

 

טעינה מהירה DC של הסוללה מאפשרת טעינה של 30% עד 80% מקיבולת הסוללה בזמן של 30 דקות. כמו מרבית הרכבים החשמליים מסין הדגם מצויד במטען פנימי חלש יותר המגביל את הטעינה הביתית AC להספק של עד 6.6kW וזה אומר שתאלצו להמתין 11 שעות לטעינה מלאה.

 

סקייוול ET5
מולטימדיה עדכנית ומערכות בטיחות מתקדמות.

בתא הנוסעים של הדגם נוכל למצוא לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 ומערכת מולטימדיה בגודל של "12.8. לצד אבזור מקובל כמו בקרת אקלים מפוצלת, דיבורית BT, מפתח חכם, בלם יד חשמלי ועוד, נוכל למצוא גם מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב, אור גבוה אוטומטי, זיהוי תמרורים ועוד.

 

מקבוצת כדורי נמסר כי המשלוח הראשון הכולל עשרות רכבים כבר הגיע לארץ לקראת ההשקה הצפויה בתחילת נובמבר. משלוח נוסף של מאות רכבים צפוי להגיע לארץ בסוף החודש. כאמור, סקייוול ET5 משווק בישראל בתקינה אמריקאית כך שהוא לא מוגבל מבחינת כמות רכבים אותה ניתן למכור בישראל כמו חלק מהמותגים מסין המשווקים כיום בישראל.

 

סקייוול ET5
סקייוול ET5.

אודות Skywell - מותג SKYWELL הוא חטיבת הרכב החשמלי של קונצרן האלקטרוניקה והמסכים SKYWORTH -יצרן המסכים השני בגודלו בסין ויצרן מעבדי ה SMART TV מהגדולים בעולם. חברת האם נכנסה לתחום התחבורה לפני מספר שנים והיא מייצרת כיום רכב מסחרי אחד, שני אוטובוסים חשמליים ואת הקרוסאובר ET5 החשמלי.

אודות קבוצת כדורי - קבוצת כדורי עוסקת בתחום הרכב החל משנת 1948. קבוצת כדורי, באמצעות חברת "המאגר" הינה יבואנית ומשווקת חלקי חילוף לרכב הגדולה בישראל. בנוסף, בבעלות הקבוצה חברת הליסינג OTO והמאגר המתמחה בליסינג לחברות היי טק ומנהלת צי רכב בהיקף של אלפי רכבים. במקביל לפעילות הרכב הענפה, החברה עוסקת גם בתחום הנדל"ן ובבעלותה שטחי אחסון ולוגיסטיקה המושכרים לחברות מובילות במשק.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 14

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.