מיצובישי מספקת לנו היום (ג') הצצה ראשונה אל הקונספט Vision Ralliart, קונספט לגרסה ספורטיבית יותר לאאוטלנדר החדש המחזירה לשימוש את השם ראליארט אשר שימוש בעבר את הגרסאות הספורטיביות של החברה כגון הלאנסר ראליארט, הייתה סוג של "לאנסר EVO לעניים".

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הקונספט Vision Ralliart מבוסס על האאוטלנדר PHEV החדש כך שתשכחו ממנועי הטורבו המופרעים אשר שרתו את דגמי הלאנסר EVO. לאאולנדר PHEV יש מערכת הנעה היברידית המשלבת מנוע בנזין 2.4 ליטר המייצר 132 כ"ס ו- 19.9 קג"מ וכן שני מנועים חשמליים: קדמי בהספק של 113 כ"ס ו-22.9 קג"מ ואחורי בהספק של 134 כ"ס ו-19.9 קג"מ. הדגם מצויד בסוללה נטענת בקיבלות גדולה של 20kWh המאפשר טווח נסיעה של כ-87 ק"מ.

 

אאוטלנדר ראליארט
אאוטלנדר ראליארט.

לעומת האאוטלנדר PHEV הרגיל הקונספט לאאוטלנדר ראליארט מציג עיצוב מאוד אגרסיבי עם שלל שינויים ושדרוגים כמו תפיחות בולטות לקשתות הגלגלים המכילות מפסק סרנים רחב יותר, פגוש אחורי בסגנון רכבי ראלי, חישוקי סגסוגת "22 בעיצוב ייחודי, פגוש קדמי עם כונס אוויר מוגדל ועיצוב חדש ושונה לגריל הקדמי, לוגו "ראליארט" על הפגושים ועוד.

 

בנוסף לכך, האאוטלנדר ראליארט מצויד במערכת בלימה משודרגת עם קליפרים בעלי 6 בוכנות מלפנים, כיול ספורטיבי יותר למערכת ההנעה הכפולה ו"קיבולת גדולה יותר לסוללה".

 

אאוטלנדר
אאוטלנדר ואקליפס קרוס עם חבילת ראליארט סטייל.