2019 יונדאי סונטה החדשה
יונדאי סונטה החדשה.
2019 יונדאי סונטה החדשה
יונדאי סונטה החדשה.

הסונטה החדשה תשווק בעולם עם מנוע 1.6 טורבו 180 כ״ס ומנוע 2.5 ליטר 190 כ״ס. אנחנו עדיין ממתינים לחשיפת יחידת ההנעה ההיברידית של הדגם.

 

לאחר שחשפה בשוק הקוריאני את הסונטה 2019 החדשה, עם מנוע 2.0 ליטר חדש SmartStream בהספק של 160 כ״ס ו-20 קג״מ או בגרסת גז CNG עם 146 כ״ס, יונדאי מספקת לנו פרטים על יחידות הנעה נוספות אשר ישווקו עם הדגם מחוץ לשוק הקוריאני.

המנועים הנוספים הם מנוע 1.6 ליטר טורבו T-GDI Smartstream חדש עם הספק מרבי של 180 כ״ס ומומנט מרבי של 26.9 קג״מ ומנוע 2.5 ליטר GDI Smartstream הפועל במחזור אטקינסון בהספק מרבי של 190 כ״ס ומומנט מרבי של 24.9 קג״מ. שני המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו׳ Smartstream חדשה. Smartstream זה השם של משפחת יחידות ההנעה החדשות של יונדאי.

 

סונטה 1.6 טורבו
עיצוב ספורטיבי יותר לדגם הטורבו.

את הסונטה החדשה יונדאי תציג בחודש הבא בתערוכת ניו יורק, אז אנחנו מקווים כי היא תחשוף גם את יחידת ההנעה ההיברידית החדשה של הדגם. יש לציין שעם עליית המחיר המשמעותית של הדגם ההיברידי הצפויה של הדגם החל מה-1 באפריל, יתכן כי הסונטה החדשה תשווק בישראל לא רק בגרסה היברידית אלא גם עם אחד המנועים המוזכרים.

 

יונדאי סונטה החדשה תא הנוסעים
עיצוב חדש ונאה לתא הנוסעים יחד עם שפע של טכנולוגיה.

בצד הוויזואלי, דגמי ה-1.6 טורבו יזכו למראה ספורטיבי יותר באמצעות חבילת ״N Performance״ הכוללת פגוש קדמי בעיצוב ספורטיבי יותר עם גריל קדמי מושחר וכונסי אוויר גדולים, יחד עם עיצוב ספורטיבי יותר לפגוש האחורי עם סופיות אגזוז בולטות וחישוקי סגסוגת בעיצוב ייחודי.

 

הסונטה החדשה מבוססת על פלטפורמה חדשה, קשיחה ובטוחה יותר. הסונטה החדשה גודלה יותר מהדגם היוצא, רחבה יותר ב-25 מ״מ (1,890 מ״מ), ארוכה יותר ב-45 מ״מ (4,900 מ״מ) ולבסיס הגלגלים נוספו 35 מ״מ (2,840 מ״מ).

 

יונדאי סונטה החדשה
יונדאי סונטה החדשה.

יונדאי הטמיעה בסונטה החדשה לא מעט טכנולוגיה, כולל פרופילים אישיים לכל נהג, כולל כיוון של המושבים, מראות הצד ועוד בהתאם לפרופיל הנהג, פתיחה חכמה של הרכב (והתנעה) באמצעות הטלפון הסלולרי כולל הרשאה לנהגים האחרים לפתוח את הרכב, מצלמת דרך מובנית המחוברת לסלולרי או למערכת המולטימדיה ״10.25 החדשה (״8 בדגמי הבסיס), משטח טעינה אלחוטי 10W, מערכת חניה אוטומטית כולל האפשרות להזיז את הרכב לפנים/אחור מחוץ לרכב באמצעות מפתח הרכב, לוח מחוונים דיגיטלי ״12.3 (לוח מחוונים רגיל בדגמי הבסיס), מראות צד עם מצלמות המציגות את הנעה בצידי הרכב בלוח המחוונים בהתאם לכיוון האיתות ועוד.

גם תחום הבטיחות בדגם שודרג עם מערכת סיוע לשמירה על מרכז נתיב הנסיעה המאפשרת יחד עם בקרת השיוט האדפטיבית נהיגה אוטונומית בפקקי תנועה או בכביש המהיר, מערכת המונעת יציאה של ילדים מהמושב האחורי כאשר לא בטוח לפתוח את הדלתות ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.