ניסאן אקס טרייל מצטייד בשני מנועים חדשים, 1.3 טורבו 160 כ״ס ו-1.7 דיזל 150 כ״ס.

 

ניסאן ממשיכה לעדכן את היצע המנועים של הדגמים שלה, כעת הגיע תורו של האקס טרייל לקבל את מנוע ה-1.3 ליטר טורבו החדש של רנו-מרצדס, המשמש גם את הקשקאי מינואר השנה, ואת מנוע ה-1.7 ליטר טורבו דיזל החדש של רנו, מנוע המחליף את מנוע ה-1.6 ליטר טורבו דיזל של הדגם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מנוע ה-1.3 ליטר טורבו DIG-T מוצע בדגם רק בגרסתו הבכירה בהספק של 160 כ״ס ב-5,500 סל״ד (בקשקאי גם בגרסת 140 כ״ס) ומומנט מרבי של 27.5 קג״מ החל מ-1,800 סל״ד. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים DCT ולהנעה קדמית 2WD בלבד. מנוע זה מחליף את מנוע ה-1.6 ליטר טורבו בנזין 163 כ״ס של הדגם - מנוע שלא שווק בישראל.

 

ניסאן אקס טרייל
ניסאן אקס טרייל.

מנוע ה-1.7 ליטר דיזל dCi החדש מייצר הספק מרבי של 150 כ״ס ב-3,500 סל״ד ומומנט מרבי של 34.6 קג״מ ב-1,750 סל״ד. מנוע זה צפוי להחליף את מנוע ה-1.6 דיזל 130 כ״ס של הדגם הנוכחי. בשלב זה, המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד (אוטומטית בהמשך) ולהנעה קדמית או כפולה.

צריכת הדלק עם מנוע הבנזין (בתקן WLTP) עומדת על בין 12.3-11.8 ק״מ לליטר. בדגם הדיזל צריכת הדלק המשולבת עומדת על 15.4-14.7 ק״מ לליטר עם הנעה קדמית או 14.9-14.1 ק״מ לליטר עם הנעה כפולה.

תגובות (2)

This comment was minimized by the moderator on the site

דיזל ידני....נשמע טוב...מתי בארץ ומה המחיר הצפוי?

This comment was minimized by the moderator on the site

מנוע הדיזל הנוכחי מרעיש נורא , אני מקווה ששיפרו את נושא הרעש בחדש

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location