רנו מציידת את כל גרסאות המגאן במנוע 1.7 דיזל 150 כ"ס עם תיבת הילוכים EDC אוטומטית.

 

רנו מרחיבה את היצע המנועים של המגאן ומוסיפה למבחר את מנוע ה-1.7 ליטר דיזל Blue dC החדש של החברה, מנוע שהוצג לאחרונה עם הקדג'אר 2019 המחודש. המנוע החדש מצטרף על מנוע ה-1.3 טורבו 115 כ"ס או 140 כ"ס ואל מנוע ה-1.5 טורבו דיזל (Blue dCi העדכני) עם 95 כ"ס או 115 כ"ס.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מנוע ה-1.7 Blue dCi החדש יוצע בכל גרסאות המרכב של המגאן, ארבע דלתות סדאן (מגאן גרנד קופה), חמש דלתות אצ'בק וסטיישן (גרנד טורר).

 

רנו מגאן סטיישן
מנוע ה-1.7 דיזל יוצע בכל גרסאות המרכב

למנוע ה-1.7 דיזל החדש, המחליף ברנו את מנוע ה-1.6 דיזל 130 כ"ס, הספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 34.6 קג"מ ב-1,750 סל"ד. את המנוע הזה רנו שידכה לתיבת 6 הילוכים EDC כפולת המצמדים שלה.

עם מנוע זה, למגאן נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.3 שניות (9.5 ש' בסטיישן) ומהירות מרבית של 205 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת של הדגם עם מנוע זה עומדת על 21.3 ק"מ לליטר - בתקן WLTP.

 

בהמשך השנה, רנו תחשוף מתיחת פנים ראשונה לדור הנוכחי של המגאן.

תגובות (2)

This comment was minimized by the moderator on the site

איך זה עוזר לנו? קרסו לא מביאים לפה מנועים טובים, רק מה שמשתלם לדחוף לליסינג.

This comment was minimized by the moderator on the site

אוכל שמן בכמויות

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location