רנו מציידת את כל גרסאות המגאן במנוע 1.7 דיזל 150 כ"ס עם תיבת הילוכים EDC אוטומטית.

 

רנו מרחיבה את היצע המנועים של המגאן ומוסיפה למבחר את מנוע ה-1.7 ליטר דיזל Blue dC החדש של החברה, מנוע שהוצג לאחרונה עם הקדג'אר 2019 המחודש. המנוע החדש מצטרף על מנוע ה-1.3 טורבו 115 כ"ס או 140 כ"ס ואל מנוע ה-1.5 טורבו דיזל (Blue dCi העדכני) עם 95 כ"ס או 115 כ"ס.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מנוע ה-1.7 Blue dCi החדש יוצע בכל גרסאות המרכב של המגאן, ארבע דלתות סדאן (מגאן גרנד קופה), חמש דלתות אצ'בק וסטיישן (גרנד טורר).

 

רנו מגאן סטיישן
מנוע ה-1.7 דיזל יוצע בכל גרסאות המרכב

למנוע ה-1.7 דיזל החדש, המחליף ברנו את מנוע ה-1.6 דיזל 130 כ"ס, הספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 34.6 קג"מ ב-1,750 סל"ד. את המנוע הזה רנו שידכה לתיבת 6 הילוכים EDC כפולת המצמדים שלה.

עם מנוע זה, למגאן נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.3 שניות (9.5 ש' בסטיישן) ומהירות מרבית של 205 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת של הדגם עם מנוע זה עומדת על 21.3 ק"מ לליטר - בתקן WLTP.

 

בהמשך השנה, רנו תחשוף מתיחת פנים ראשונה לדור הנוכחי של המגאן.