2021 ניסאן נבארה החדש
ניסאן נבארה החדש.
2021 ניסאן נבארה החדש
ניסאן נבארה החדש.

כחמש שנים לאחר שהשיקה את הדור השלישי של הנבארה (P300), ניסאן חושפת את דגמי 2021 החדשים של הטנדר הקל שלה לאחר שהעניקה לדגם למתיחת פנים מקיפה במיוחד, הכוללת עיצוב חיצוני חדש, מגוון שדרוגים טכנולוגיים לתא הנוסעים ועוד. בשלב זה מדובר רק בחשיפה ראשונה של הדגם ללא פרטים טכניים רבים.

הנבארה זכה מאז שהוצג לראשונה למגוון שדרוגים קלים, אך כעת מדובר במתיחת פנים מקיפה שתאפשר לו להתחרות בצורה טובה יותר במתחרים העדכניים כגון מיצובישי טרייטון החדש שהושק בינואר השנה בישראל או טויוטה היילקס שזה גם הוא לאחרונה למתיחת פנים מקיפה. השוק הראשון לקבל את הדגם הוא כמובן השוק התילאנדי, השוק הגדול בעולם לטנדרים קלים מסוגו של הנבארה.

 

2021 ניסאן נבארה החדש
נבארה החדש בדגם PRO 4X.

כמו כל המתחרים העדכניים שלו, גם הנבארה 2021 מציג עיצוב חיצוני מוחצן, מודרני ושרירי יותר באמצעות חזית רחבה המכילה גריל עצום ממדים התחום במסגרת עבה במיוחד, פנסי חזית חדשים עם חתימת תאורת LED מודרנית. נמצא גם עיצוב חדש ומודרני לפנסים האחוריים, עיצוב חדש לפגוש האחורי עם מדרגה לטיפוס קל יותר לארגז ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים.

 

למי שזה לא מספיק מוחצן וקשוח, ניסאן מציעה עם הנבארה המחודש את דגם PRO-4X המצויד בחבילת עיצוב ייחודית עם גימור בשחור מט לכל החלקים הכסופים ולמראות הצד, חישוקי "17 בעיצוב ייחודי ובצע שחור מבריק, צבע שחור לידיות הדלתות, לוגו ניסאן בכתום תפוז ועוד.

 

2021 ניסאן נבארה החדש תא הנוסעים
שקט ומאובזר יותר.

תא הנוסעים לא זכה לשינוי ויזואלי מיוחד אך הוא כן זכה למגוון שדרוגים לשיפור איכות החיים של הנהג והנוסעים, כולל ספוגים חדשים למושבים מלפנים ומאחור לשיפור הנוחות, שקע USB לטעינה עבור הנוסעים מאחור שגם זכו למשענת מרכזית עם מחזיקי כוסות. בנוסף נמצא גלגל הגה חדש המוכר משאר דגמי ניסאן העדכניים, שקע USB טייפ C מתחת למשענת היד המרכזית, לוח מחוונים חדש עם מסך "7 במרכזו ברמות הגימור הגבוהות ומערכת מולטימדיה "8 חדשה עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי.

 

ניסאן נבארה החדש 2021
הגרסה הרגילה של הדגם.

מפרט הבטיחות זכה לשדרוג מקיף עם תוספת של בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ועוד. מערכת ההתראה על סכנת התנגשות "מסתכלת" לא רק על הרכב הראשון מלפנים אלא גם על זה שלפניו בכדי לזהות מצבי סכנה בשלב מוקדם יותר. יש גם מצלמת 360 מעלות הכוללת כעת גם מצב שטח במעבר להנעה כפולה.

 

2021 ניסאן נבארה החדש
נבארה Pro-4X.

ניסאן מדווחת כי הנבארה 2021 כולל סרן אחורי מחוזק המאפשר יכולת העמסה גבוהה יותר של 1.1 עד 1.2 טון (לעומת עד 1 טון בדגם הנוכחי), ארגז בעל נפח גדול יותר ובנוסף, הותקנה גם מערכת היגוי חדשה. לפי ניסאן בידוד הרעשים בדגם שופר משמעותית וכך גם הפחתה של הרעידות החודרות לחלל לתא הנוסעים.

 

2021 ניסאן נבארה החדש
צפוי להמשיך עם מנוע ה-2.3 טווין-טורבו דיזל של הדגם הנוכחי.

ניסאן לא מציינת מה נמצא מתחת למכסה המנוע בחזית הדגם, זה יקרה רק בשנה הבאה, אך סביר להניח כי הדגם ימשיך עם מנוע ה-2.3 ליטר טווין-טורבו דיזל של הדגם הנוכחי, עם הספק מרבי של 190 כ"ס, מומנט מרבי של 45.9 קג"מ בשידוך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים אוטו.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.