טויוטה אייגו 2018 מצוידת במנוע 1.0 ליטר חדש וחסכוני יותר וזכתה לתא נוסעים שקט יותר ועיצוב מעודכן ומודרני יותר.

 

טויוטה חושפת היום (ו') את דגמי 2018 המחודשים של האייגו העירונית, זאת לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים הכוללת מנוע 1.0 ליטר משופר - חזק וחסכוני יותר ועיצוב חיצוני מעודכן.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים של הדגם זכה למספר שיפורים, כולל מערכת הזרקת דלק חדשה, יחס דחיסה גבוה יותר, למערכת EGR, רכיבים עם מקדם חיכוך נמוך יותר ואיזון טוב יותר למנוע להפחתת רעידות בעמידה.

 

למנוע המשופר הספק מרבי של 72 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 9.5 קג"מ ב-4,000 סל"ד, זאת לעומת 69 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-9.7 ק"מ ב-4,300 סל"ד במנוע הנוכחי. טויוטה מציינת שיפור משמעותי בזמינות המומנט ובצריכת הדלק. עם תיבת 5 הילוכים נתוני הדגם הם: 13.8 שניות 0-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 160 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 25.6 ק"מ לליטר, שיפור לעומת ה-14.2 שניות וה-24.4 ק"מ לליטר של הדגם הנוכחי. כמו בדגם הנוכחי המנוע ישודך גם לתיבת הילוכים רובוטית.

 

בטויוטה מציינים בנוסף שהאייגו המחודשת זכתה לכיול שונה למתלים ולהיגוי וכן לתוספת של חומרי בידוד רעשים כך שיחד עם המנוע המחודש נוסעי הדגם יזכו לנסיעה שקטה ונוחה יותר ומופחתת רעידות.

 

חיצונית אנחנו פוגשים עיצוב מעודכן לחזית הדגם שנעשה באמצעות עיצוב חדש לפגוש הקדמי, ללא פסי ה-X השחורים, יחד עם עיצוב חדש לפנסי הערפל והחזית הכוללים תאורת LED יום חדשה. מאחור נוכל למצוא עיצוב חדש ומודרני יותר לפנסים וחישוקי גלגלים בעיצובים חדשים משלימים את העדכון לעיצוב החיצוני.

טויוטה עדיין לא חושפת את תא הנוסעים המחודש, אך היא מציינת כי שם נוכל למצוא לוח מחוונים מעודכן עם תאורה חדשה ואופציות חדשות לריפודי המושבים והגימור הצבעוני בתא הנוסעים. כמו בדגם הנוכחי, בהתאם לרמת הגימור, נוכל למצוא מולטימדיה "7 עם דיבורית BT ושליטה מההגה, בקרת אקלים, מפתח חכם, כניסת USB, חלונות חשמל קדמיים (האחוריים עדיין בפתיחה חלקית בלבד) ועוד. כמו בדגם הנוכחי, גם האייגו המחודשת תוצע בגרסאות עיצוב מיוחדות עם צבע דו גווני, חישוקי סגסוגת "15, תפירה מיוחדת במושבים ועוד. האייגו מצוידת במערכת הבטיחות המתקדמת TSS של טויוטה, אך בחרה לא מציינים אם היא זכתה לשדרוג בדגם המחודש.

 

טויוטה אייגו מיוצרת במשותף עם סיטרואן (C1) ופיג'ו (108), כך שאנחנו יכולים לצפות שבתערוכת ז'נבה הקרובה גם פיג'ו וסיטרואן תצגנה את הגרסאות המחודשות לדגמים שלהן.

 

תגובות (3)

This comment was minimized by the moderator on the site

לפי מה שכתוב המומנט ירד מ 9.7 ל9.5 והטורים ירדו ב300 סל"ד בלבד. אך אפשר לקרוא לזה על פי טויוטה "שיפור משמעותי" ???
גם התאוצה היא בדיחה גרועה של טויוטה שיפור של 0.4 שניות.

This comment was minimized by the moderator on the site

איזה עגלה, מרחם על מי שנאלץ לנסוע דבר העלוב הזה.

This comment was minimized by the moderator on the site

לתג מחיר זה הרכב הוא בסדר גמור,
למרות שהוא רובוטי, ברגע שהוא מאיץ הוא נוסע יפה מאוד,
רכב חסכוני בטירוף, נסעתי איתו בכל הארץ ואין לי תלונות,
מי שמחפש רכב זול וחסכוני זה לגמרי אייגו

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location