יונדאי מעניקה לדגמי ה-i30 מתיחת פנים קלה ובעיקר, עדכון המנועים לתקן Euro 6d Temp.

 

לאחר שהציגה את הדגם בשוק הבית הקוריאני, יונדאי חושפת לקראת תערוכת פריז את דגמי 2019 המחודשים של ה-i30 האצ'בק, סטיישן ופאסטבק. מתיח הפנים לדגם כוללת עדכון קל לחזית הדגם, מולטימדיה "8 חדשה ובעיקר, עדכון המנועים לתקן Euro 6d Temp, כולל תוספת של מנוע 1.6 ליטר דיזל חדש מסדרת Smartstream.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

חיצונית, השינויים קלים וכוללים פגוש קדמי חדש עם עיצוב שונה במעט לגריל, לתחתית הפגוש ולתאורת ה-LED ליום בתחתית הפגוש. בזאת, פחות או יותר, מסתכם העדכון החיצוני לדגם. בתא הנוסעים, כאופציה, יונדאי הוסיפה מערכת מולטימדיה "8 חדשה הכוללת אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי.

 

2019 יונדאי i30 המחודשת
עדכון המנועים לתקן Euro 6d Temp.

החידוש העיקרי כאמור נמצא במנוע הדיזל 1.6 ליטר החדש של יונדאי ממשפחת מנועי Smartstream החדשה של יונדאי (וקיה). המנוע החדש מצויד במסנן חלקיקים מבוסס אוריאה לטובת הפחתה של פליטת מזהמים, הוא מחליף את מנוע ה-1.6 דיזל של הדגם היוצא והוא יוצע בשלושה הספקים של 96 כ"ס, 116כ"ס ו-136 כ"ס. גרסת הבסיס משודכת לתיבת 6 הילוכים ידנית ואת שתי הגרסאות החזקות יותר ניתן לשדך כאופציה לתיבת 7 הילוכים DCT.

צריכת הדלק המשולבת עם המנוע החדש עומדת על בין 26.3 ל-22.7 ק"מ לליטר, כתלות בגרסת המנוע, רמת הגימור, חישוקי הגלגלים ותיבת ההילוכים.

 

מנועי הבנזין של ה-i30 זכו גם הם לעדכון באמצעות תוספת מסנן חלקיקים למנועי בנזין.

 

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

חבל רק שבזמן שבחו"ל האוטו משווק עם מערכת JBL
היבואן הישראלי מעדיף לשלם קצת פחות, ואז דוחף שם מערכת סינית מעפנה
של גיל קאר, שמותקנת בחובבנות - מתקלקלת ומוחלפת במקולקלת אחרת.
הייתי לקוח נאמן של...

חבל רק שבזמן שבחו"ל האוטו משווק עם מערכת JBL
היבואן הישראלי מעדיף לשלם קצת פחות, ואז דוחף שם מערכת סינית מעפנה
של גיל קאר, שמותקנת בחובבנות - מתקלקלת ומוחלפת במקולקלת אחרת.
הייתי לקוח נאמן של יונדאי כל שנתיים. בושה. למה חוסכים עלי את המעט הזה
אני קונה רכב חדש בכדי לקבל איכות וליהנות. עכשיו אני פשוט לא אקנה אצלהם.

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location