2019 רנו טווינגו
רנו טווינגו - מתיחת פנים לדגם.
2019 רנו טווינגו
רנו טווינגו - מתיחת פנים לדגם.

רנו מעניקה למכונית העירונית שלה, הטווינגו, מתיחת פנים עם עיצוב מעודכן, מנוע משודרג ויותר אפשרויות להתאמה אישית של העיצוב.

 

כחמש שנים לאחר שהוצגה לראשונה, רנו חושפת את דגמי 2019 המחודשים של הטוויגו, מתיחת פנים לדור השלישי של המכונית העירונית של רנו המיוצרת במשותף עם מרצדס (סמארט). את הופעת הבכורה העולמית לקהל הרחב יעשה הדגם בתערוכת ז׳נבה הקרובה.

מתיחת הפנים מעניקה לטווינגו מראה רענן ומודרני יותר עם גריל בולט יותר, עיצוב חדש בצורת C לתאורת היום בפנסים הראשיים המשמשים גם כפנס איתות ועיצוב חדש לפגוש הקדמי. מאחור נוכל למצוא עיצוב חדש בצורת C לפנסים וכן עיצוב חדש לפגוש האחורי. בכל הדגמים נוספו על הכנף האחורית כונסי אוויר קטנים לקירור מוגבר של המנוע - המותקן מאחור. מידותיו של הדגם נותרו ללא שינוי, אך ברנו מדווחים על כיול מחדש של המתלים והנמכת המרכב ב-10 מ״מ לטובת הפחתת מקדם הגרר.

 

2918 רנו טווינגו החדשה
עיצוב מעודכן גם מאחור.

על העיצוב החדש, יוכלו הרוכשים לבחור מבין מגוון רחב של שילובי צבעים, הדפס גרפי לאורכה של המכונית ומבחר של חישוקי גלגלים בגדלים של ״15 או ״16.

 

2019 רנו טווינגו החדשה תא הנוסעים
יותר אפשרויות לשילובי צבעים וריפודים בתא הנוסעים

תא הנוסעים שומר על העיצוב החביב והמוכר, רנו התמקדה בעיקר בשדרוג השימושיות. בתחתית הקונסולה המרכזית רנו הוסיפה מחזיק כוסות ומעמד לטלפון וכן הוסיפה שתי כניסות USB. בכל רמות הגימור נמצא כעת תא כפפות סגור ומדף תא המטען העליון עוצב מחדש וחוזק. ברמות האבזור הגבוהות יותר נוכל למצוא מולטימדיה ״7 עדכנית עם תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין מבחר גדול יותר מבעבר של ריפודים שונים ושילובי צבעים לתא הנוסעים.

 

2019 רנו טווינגו החדשה תא הנוסעים
קונסולה מרכזית שימושית יותר עם תוספת של שתי כניסות USB.

בתחום ההנעה, הטווינגו מוצעת עם שני מנועים שעודכנו לתקן EURO 6D החדש: מנוע הבסיס הוא מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים אטמוספרי המוצע בשתי גרסאות הספק: SCe-65 עם 65 כ״ס ו-9.7 קג״מ או SCe-75 אטמוספרית עם 75 כ״ס ו-9.7 קג״מ. המנוע הנוסף הוא זה המשווק בישראל: 0.9 ליטר טורבו TCe-95 עם 95 כ״ס ו-13.8 קג״מ - תוספת של 5 כ״ס מהמנוע הקודם. כל המנועים משודכים לתיבת 5 הילוכים ידנית, גרסת הטורבו מוצעת כאופציה עם תיבת 6 הילוכים EDC כפולת מצמדים.

בשלב זה רנו לא מספקת את נתוני הביצועים וצריכת הדלק של הדגם.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.