2021 לקסוס ES החדשה
לקסוס ES החדשה - מתיחת פנים.
2021 לקסוס ES החדשה
לקסוס ES החדשה - מתיחת פנים.

לקסוס חושפת את דגמי 2021 המחודשים של ה- ES אשר זכו למתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן, עיצוב מעודכן גם לתא הנוסעים המצויד במערכת מולטימדיה חדשה לצד שדרוג מערכות הבטיחות המתקדמות בדגם ונוחות/איכות הנסיעה. בתחום ההנעה אין כל שינוי כך שאצלנו נמשיך לפגוש את דגם ES300h עם מערכת הנעה היברידית בהספק כולל של 218 כ"ס.

 

השינויים הויזואליים בדגמי 2021 המחודשים של לקסוס ES מעודנים ודורשים תשומת לב לפרטים הקטנים, כך לדוגמה חדי העין יבחינו בפנסים ראשיים מעודכנים עם חתימת תאורת יום שונה במקצת, יש גימור כהה יותר לגריל הקדמי, גם פס הכרום מעל הפנסים מאחור זכה לגימור קצת כהה יותר ומסכמים את העדכון הקל אלו עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים במידות של "17 עד "19, דגמי F-SPORT זכו כמובן לעיצוב ספורטיבי יותר המסתיים בחישוקי "19 חדשים בגימור אפור מתכתי.

 

2021 לקסוס ES החדשה
לקסוס ES החדשה.

כמו בלקסוס LS המחודשת שהוצגה לאחרונה, גם לקסוס ES זוכה לעיצוב מעודכן לדשבורד שנועד להכיל את מערכת המולטימדיה חדשה של לקסוס עם מסך מגע ("8 או "12.3) הכוללת גם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. העיצוב המעודכן לדשבורד נועד להציב את המסך ב-10.9 ס"מ קרוב יותר לכיוון הידיים של הנהג. המערכת החדשה הכוללת eSIM תומכת באפליקציה של לקסוס המאפשרת את איתור הרכב, נעילה/פתיחה מרחוק, המשך הניווט הרגלי לאחר סיום הנסיעה ועוד. לצד זה רוכשי הדגם יוכלו לבחור בשילובי צבעים חדשים לתא הנוסעים.

 

לקסוס שדרגה את ה- ES גם בצד המכני עם הגדלת ההתנגדות לפיתול במתלה האחורי, התקנה של דוושת בלם שונה ושדרוג התוכנה השולטת על הבלימה בדגם ההיברידי (ES300h) ודגמי F-SPORT המצוידים בבולמים אדפטיביים זכו למפעיל חדש יותר המגיב לטווח רחב יותר של תנודות.

 

2021 לקסוס ES החדשה תא הנוסעים
מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע.

גם תחום הבטיחות זכה למספר שדרוגים בזכות הרחבת יכולות הזיהוי של המצלמה הקדמית, הרדאר הקדמי ומצלמת הצד. מערכת +LSS המשודרגת מציעה כעת בדגם ES היגוי אקטיבי המסייע בעת תמרון חירום, מערכת קדם תאונה המזהה כעת דו גלגלי ביום, הולכי רגל גם בשעות החשיכה וכן תומכת בעת פנייה בצומת. בנוסף, מערכת השמירה על מרכז הנתיב מציעה יכולות משודרגות ושמירה מדויקת יותר על הנתיב, בקרת השיוט מזהה בצורה טובה יותר עיקולים בדרך ומתאימה מראש את מהירות הנסיעה. הפנסים האדפטיביים של הדגם (AHS) זכו ליכולות משודרגת בסימון של הולכי רגל ותמרורים, מבלי לסנוור נהגים אחרים על הכביש. מראות הצד הדיגיטליות זכו למצלמות חדשות המציעות איכות תמונה טובה יותר.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.