יומיים בלבד לאחר שחשפה את ה- 3008 המחודש, פיג'ו חושפת את ה- 5008 המחודש. כמובן שלא תופתעו לגלות כי כל מה שפגשנו לפני יומיים ב-3008 המחודש נמצא גם ב-5008 המהווה למעשה את גרסת השבעה מושבים של ה-3008.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

כמו ב-3008 גם ה-5008 זוכה לעיצוב חדש לחלוטין לחזית הדגם בהתאם לשפת העיצוב העדכנית של פיג'ו שהוצגה עם ה-2008/208. זה כולל עיצוב חדש לפגוש הקדמי, תאורת יום אנכית בצורת ניבי אריה, גריל פסים קדמי חסר מסגרת ופנסים ראשיים חדשים עם תאורת LED כסטנדרט, אותה ניתן לשדרג לתאורה עוקבת פנייה. מאחור נמצא עיצוב 3D עדכני לפנסים ועיצוב חדש לפגוש האחורי. שני צבעים חדשים, נחושת מטאלי וכחול קריבי, נוספו למבחר הצבעים.

 

2021 פיג'ו 5008 GT
פיג'ו 5008 GT עם החבילה השחורה.

את פיג'ו 5008 המחודש ניתן לקבל גם בדגמי GT/GT ליין עם עיצוב ייחודי לגריל הקדמי ואפשרות לחבילת עיצוב "שחורה" עם גימור כהה לגריל הקדמי, לסמלים ולחישוקי הגלגלים "19 יחד עם גימור בשחור מבריק למראות הצד, לפסי הקישוט בפגושים ומסילות הגג. דגם אלו כוללים בנוסף פנסי ערפל המשולבים בפנסים הראשיים.

 

2021 פיג'ו 5008 החדש
עיצוב 3D חדש לפנסים האחוריים.

בתא הנוסעים השינויים מינוריים יותר וכוללים מערכת מולטימדיה "10 חדשה לצד מסך חדש ואיכותי יותר ללוח המחוונים הדיגיטלי "12.3. שני שקעי USB נוספו בשורת המושבים השנייה ולצד מוט ההילוכים, כל הדגמים מצוידים כעת בבורר מצבי נהיגה המאפשר בחירה מבין שלושה מצבים: רגיל, ספורט ואקו. לצד שדרוגים אלו פיג'ו מוסיפה אפשרויות חדשות לריפודי המושבים והגימור לאורך הדשבורד והדלתות - רלוונטי בעיקר לרמות הגימור הגבוהות.

 

2021 פיג'ו 5008 תא הנוסעים
מולטימדיה חדשה, מסך איכותי יותר ללוח המחוונים ואופציות חדשות לגימור והריפודים ברמות הגימור הגבוהות.

בתחום הבטיחות נמצא מספר חידושים: מערכת ראיית לילה הפועלת בטווח של עד 250 מטרים וכוללת זיהוי הולכי רגל/חיות גדולות. בקרת שיוט אדפטיבית הפעילה כעת גם מאפס קמ"ש ומאפשרת עצירה מלאה והמשך נסיעה כאשר לאחר 3 שניות של עצירה מלאה הנהג נדרש ללחוץ על דוושת הגז או כפתור בקרת השיוט לחידוש פעולת המערכת. מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה/מיקום הרכב בנתיב המשולבת במערכת בקרת השיוט האדפטיבית. מערכת הבלימה האוטונומית שודרגה (0-140 קמ"ש) והיא כוללת כעת זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי גם בלילה ומערכת זיהוי התמרורים שודרגה והיא מזהה כעת גם תמרורי אין כניסה, כביש חד סיטרי, תמרור עצור, איסור על עקיפה ועוד.

 

בתחום ההנעה אין כל שינוי והדגם ממשיך עם יחידות ההנעה המוכרות: 1.2 טורבו 130 כ"ס, 1.6 טורבו 180 כ"ס, 1.5 טורבו דיזל 130 כ"ס ו- 2.0 טורבו דיזל 180 כ"ס.

תגובות (4)

This comment was minimized by the moderator on the site

הכל טוב ויפה. מכרתי את ה5008 שהיתה ברשותי, כי במדינה חמה אי אפשר להיות תלוי במזגן שעובד ממערכת המולטימדיה וצריך להמתין שניות ארוכות בחום עד שהמזגן מתחיל לפעול. טימטום של הנדסת אנוש וזה היה סיוט...

הכל טוב ויפה. מכרתי את ה5008 שהיתה ברשותי, כי במדינה חמה אי אפשר להיות תלוי במזגן שעובד ממערכת המולטימדיה וצריך להמתין שניות ארוכות בחום עד שהמזגן מתחיל לפעול. טימטום של הנדסת אנוש וזה היה סיוט בימים חמים!

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

זאת הסיבה שמכרת את הרכב?

This comment was minimized by the moderator on the site

אחלה רכב ופיג'ו ב"ה לא מפסיקים להיתקדם

This comment was minimized by the moderator on the site

זה ממש לא נכון איך שאני מגיע את הרכב ב5008 מיידי מדחס המזגן נכנס לפעולה וללא שום השהייה ממושכת

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location