2022 סקודה קארוק החדש
סקודה קארוק החדש - מתיחת פנים.
2022 סקודה קארוק החדש
סקודה קארוק החדש - מתיחת פנים.

סקודה קארוק הוא הרכב השני הנמכר ביותר של סקודה והקרוסאובר הנמכר ביותר של המותג וכעת, כארבע שנים לאחר שהוצג כמחליף של היטי, סקודה מציגה את דגמי 2022 המחודשים של הדגם אשר זכו למתיחת פנים מקיפה. מתיחת הפנים לדגמי 2022 של הקארוק כוללת עדכון לעיצוב החיצוני, התקנה של מערכת מולטימדיה חדשה MIB3, שדרוג כולל למערכות הבטיחות והסיוע לנהג ועוד.

 

מתיחת הפנים לקארוק מעניקה לדגם מראה עדכני ומודרני יותר שהושג באמצעות החלפת הפנסים הראשיים המלבניים של הדגם היוצא בפנסים חדשים בעיצוב מפלסי, אותם ניתן לקבל כאופציה עם תאורת LED Matrix אדפטיבית, פגוש קדמי שזכה לעיצוב חדש עם גריל קדמי בולט התחום במסגרת עבה יותר, עיצוב מעודכן לפנסי הערפל ולכונס האוויר בתחתית הפגוש. גם מאחור נוכל למצוא עיצוב חדש לפנסים עם חתימת תאורה מעודכנת ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים, בגדלים של "17 עד "19, משלימים את העדכון החיצוני לדגם. לפי סקודה, העיצוב החדש אפשר להפחית את מקדם ב-9% לעומת הדגם היוצא (cd 0.3). מי שירצה את הדגם במראה ספורטיבי יותר יוכל לבחור בקארוק ספורטליין אותו ניתן לקבל עם כל המנועים למעט מנוע ה-1.0 ליטר טורבו הבסיסי.

 

2022 סקודה קארוק
קארוק ספורטליין המחודש.

בתא הנוסעים השינויים מתרכזים באופציות חדשות לגימור, כולל חבילת Eco חדשה עם גימור וריפודים מחומרים ממוחזרים, תאורת אווירה משודרגת וכן מערכת מולטימדיה MIB3 חדשה במגוון גרסאות ועם מסכי מגע בגדלים של עד "9.2. המערכת כוללת eSIM לחיבור קבוע לרשת האינטרנט, הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי בחיבור אלחוטי, אפליקציה לשליטה מרחוק על הרכב, תפעול קולי ועוד. כל דגמי הקארוק מצוידים מעתה כסטנדרט בלוח מחוונים דיגיטלי עם מסך "8 בדגמי הבסיס או "10.25 ברמות הגימור הגבוהות יותר. מרמת הגימור סטייל ומעלה רוכשי הדגם יוכלו לבחור במושב נוסע חשמלי הכולל לראשונה זיכרונות.

 

 מידות הדגם השתנו באופן סמלי בלבד בשל העיצוב החדש ותא המטען ממשיך להציע נפח מכובד של 521 ליטר עד 1,630 ליטר או 588 ליטר עד 1,605 ליטר עם מושבי VarioFlex המודולריים,  אותם ניתן להסיר לחלוטין ולקבל תא מטען בנפח של 1,810 ליטר.

 

2022 סקודה קארוק ספורטליין תא הנוסעים
מולטימדיה חדשה, תאורת אווירה משודרגת וגימור מעודכן.

בתחום ההנעה אנחנו פוגשים שלושה מנועי בנזין ושני מנועי דיזל, כולם מסדרת EVO העדכנית של קבוצת פולקסווגן. היצע מנועי הבנזין כולל מנוע 1.0 ליטר טורבו 110 כ"ס ו-20.4 קג"מ, מנוע שחוזר לשרת את הדגם אך בשלב זה מוצע עם תיבת 6 הילוכים ידנית בלבד, מנוע 1.5 ליטר טורבו 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ ומנוע 2.0 ליטר טורבו 190 כ"ס ו-32.6 קג"מ המשודך כסטנדרט לתיבת 7 הילוכים DSG ומערכת הנעה כפולה 4X4. מנוע ה-2.0 ליטר טורבו זמין רק בדגם ספורטליין.

 

2022 סקודה קארוק החדש
עיצוב חדש לפנסים מאחור.

היצע מנועי הדיזל מתבסס על מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל TDI בשתי גרסאות הספק: 116 כ"ס ו-30.6 קג"מ (25.5 קג"מ עם תיבת DSG) או 150 כ"ס ו-36.7 קג"מ בשידוך לתיבת 7 הילוכים DSG והנעה כפולה (34.6 קג"מ עם תיבת 6 הילוכים ידנית והנעה קדמית בלבד).

מערך הבטיחות של הקארוק זכה לשדרוג מקיף למדי. בקרת השיוט האדפטיבית שודרגה למערכת Travel Assist (בשתי גרסאות) הפועלת בטווח מהירויות של 0 עד 210 קמ"ש ועושה שימוש במערכת הניווט ובמצלמה הקדמית בכדי להתאים את מהירות הנסיעה לפי תמרורים או לפני עיקולים בדרך. בנוסף נמצא גם מצלמת 360 מעלות, מערכת זיהוי תמרורים מתקדמת יותר וגרסאות משופרות של מערכת ניטור שטח מת (70 מטר לאחור), מערכת ניטור תנועה חוצה מאחור, בקרת סטייה מנתיב ומערכת החניה האוטומטית.

 

סקודה קארוק החדש 2022
שדרוג מקיף לתחום הבטיחות בדגם.

על גלגל ההגה מותקנים חיישנים המזהים אם הנהג אוחז בגלגל ההגה (כל 15 שניות) ובמידה והמערכת מזהה שהנהג כבר לא שולט ברכב המערכת תפעיל אורות מצוקה ותביא את הרכב לכדי עצירה מלאה. לצד זה נמצא עד 9 כריות אוויר ומערכת Crew Protect Assist העושה שימוש בחיישנים מלפנים ומאחור לזהות סכנת התנגשות ומכינה את תא הנוסעים להתנגשות באמצעות סגירת כל החלונות, מתיחת החגורות והפעלת אורות מצוקה.  

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 10

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.