הפלואנס החדשה של רנו (מגאן סדאן) נמצאת בשלבים הסופיים של פיתוח הדגם, אלינו היא צפויה להגיע בתחילת 2017.

2017 רנו פלואנס החדשה
פלואנס החדשה מתקרבת לפס הייצור (צילום: SB-MEDIEN)

אל המגאן האצ'בק וסטיישן החדשות, תצטרף בקרוב גם המגאן סדאן החדשה (פלואנס החדשה) אותה תחשוף רנו בתערוכת הרכב של פריז (לכל המאוחר) בחודש אוקטובר הקרוב.

 

בעוד שבדור הראשון והשני של המגאן רנו הציעה את הדגם גם במרכב סדאן (מגאן קלאסיק), בדור השלישי של המגאן רנו לא ייצרה את הדגם במרכב סדאן והפלואנס שימשה למעשה כגרסת הסדאן של הדגם - לשווקים מתפתחים בעיקר. סביר להניח כי המגאן סדאן תמשיך לעשות אצלנו שימוש בשם פלואנס, אך יתכן שבאירופה, בה לא שווקה הפלואנס, רנו תשווק את הדגם כמגאן קלאסיק או בשם אחר.

 


הפלואנס 2017 החדשה מבוססת על פלטפורמת CMF המודולרית של הברית רנו-ניסאן, וליתר דיוק היא מתבססת על אותה הפלטפורמה של המגאן אסטייט החדשה. זה אומר שלפלואנס החדשה בסיס גלגלים באורך של 2,712 מ"מ, תוספת של 10 מ"מ לעומת הפלואנס הנוכחית.  בעוד הפלואנס הנוכחית תוכננה להיות מכונית סדאן פשוטה ו"עממית", לא קשה להבחין מהתמונות כי הפלאונס החדשה תהיה מכונית סדאן גדולה בעלת עיצוב מודרני  ומשכנעה הרבה יותר, הנושאת את שפת העיצוב החדשה של רנו, כמו במגאן. 

 

2017 רנו פלואנס החדשה ריגול
תמשיך להיות מכונית סדאן גדולה ומרווחת, הפעם גם יותר איכותית.

היצע המנועים בדגם צפוי להיות דומה להיצע המנועים של המגאן החדשה, כלומר ארבעה מנועי בנזין בהספקים של 100-205 כ"ס וארבעה מנועי דיזל בהספקים של 90-165 כ"ס, המנועים הרלוונטיים יותר לשוק המקומי שלנו הם: מנוע ה-1.2 טורבו בנזין המוכר מהפלואנס הנוכחית בהספק של 130 כ"ס, המשודך לתיבת 7 הילוכים EDC כפולת מצמדים, ומנוע ה-1.5 ליטר טורבו דיזל 110 כ"ס, המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או EDC.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.