קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של ניסאן ג'וק החדש, דור שני לקרוסאובר העירוני של ניסאן ומי שלמעשה המציא את הסגמנט הזה. הג'וק החדש ישווק בישראל עם מנוע 1.0 ליטר טורבו 117 כ"ס, תיבת הילוכים 7DCT, בשלוש רמות גימור לבחירה ובמחיר התחלתי של 124,990 ₪.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

ניסאן ג'וק החדש מטפל בכל נקודות החולשה של הדגם היוצא, המרווח לנוסעים מאחור שופר, איכות/נוחות הנסיעה שודרגה ותא הנוסעים איכותי ומודרני יותר. חלק מכך הושג בזכות המעבר לפלטפורמת CMF-B (כמו בקליאו החדשה) שאפשרה להגדיל באופן משמעותי את מידותיו של הדגם. כאשר הג'וק שווק לראשונה הוא היה בודד במערכה, אך כיום לדגם מתחרים רבים כך שלמרות השיפורים הרבים בדגם הוא התחרות כיום לא קלה.

 

2020 ניסאן ג'וק החדש
מוחצן כמו הדגם היוצא.

עם אורך של 4,210 מ"מ, רוחב של 1,800 מ"מ, גובה של 1,595 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,636 מ"מ הג'וק החדש וארוך יותר ב-75 מ"מ מהדגם היוצא, רחב יותר ב-35 מ"מ, גבוה יותר ב-30 מ"מ ולבסיס הגלגלים נוספו 106 מ"מ משמעותיים במיוחד - 58 מ"מ נוספו לטובת מרווח הברכיים מאחור. נפח תא המטען בג'וק החדש עומד על 422 ליטר, שיפור משמעותי לעומת ה-354 ליטר של הדגם היוצא.

 

2020 ניסאן ג'וק החדש
מרווח ואיכותי מהדגם היוצא

העיצוב החיצוני החדש שומר על המראה "הג'וקי" הייחודי שאפיין את הדגם היוצא, אך במראה מודרני ומלוטש יותר אך לא פחות מוחצן. שדרוג גדול עוד יותר אפשר למצוא בתא הנוסעים החדש המציג עיצוב צעיר ומעניין ושדרוג משמעותי במרווח לנוסעים ואיכות החומרים המרכיבה אותה. הג'וק החדש ישווק בשלוש רמות גימור. רמת הגימור הבסיסית "אסנטה-טק" (Acenta-Tech) כוללת מולטימדיה "8 מקורית עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, דיבורית BT, מצלמת רוורס, פתח חכם, בקרת אקלים, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית, בקרת שיוט, בלם יד חשמלי עם AUTO HOLD, חישוקי סגסוגת "17, תאורת LED מלאה, חיישני וגשם, חיישני חניה מקוריים, קיפול חשמלי למראות הצד ועוד.


את רמת גימור זו ניתן לשדרג לרמת הגימור Acenta-Tech 2TONE המוסיפה צבע קונטרסטי לגג. מעל רמת הגימור זו נמצא את רמת הגימור הבכירה N Design המוסיפה ריפודי בד משולב בעור למושבים, חישוקי "19 וצבע דו גווני כסטנדרט.

 

ניסאן ג'וק החדש 2020
מנוע 1.0 ליטר טורבו חדש עם תיבת 7 הילוכים DCT.

ניסאן ג'וק החדש מחליף את מערכת ההנעה המיושנת שלו, 1.6 ליטר 117 כ"ס ותיבת הילוכים CVT רציפה, במנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו בהספק מרבי זהה של 117 כ"ס עם זמינות כוח עדיפה בזכות מומנט מרבי של 18.4 קג"מ המתקבל בין 1,750-4,000 סל"ד. המנוע משודך כעת לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים והוא מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 11.1 שניות, מהירות מרבית של 180 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 20.8 ק"מ לליטר (19.6 ק"מ לליטר בדגם N-Design). 

 

כל הדגמים מצוידים כסטנדרט במערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, אור גבוה אוטומטי, בקרת סטיה מנתיב אקטיבית וזיהוי תמרורים. 2020 ניסאן ג'וק החדש - מפרט טכני מלא להורדה.

2020 ניסאן ג'וק החדש - מחירון:

ג'וק Acenta-Tech אוטו' - 124,990 ₪

ג'וק Acenta-Tech 2TONE אוטו' - 129,990 ₪

ג'וק N-Design אוטו' - 139,990 ₪

 

 

תגובות (6)

This comment was minimized by the moderator on the site

מחיר מטורף
רכב קטן עם מנוע חלש
חייבים לשים בו את המנוע 1.3 טורבו אבל עד אז כנראה ימשיכו לקנות את היונדאי קונה

This comment was minimized by the moderator on the site

כרגיל בניסן מנוע חלש שבנהיגת קיץ אם מזגן הרכב זוחל, מנוע מתאמץ וצורח בתוך הרכב
ניסן בכח רוצה להכרחז על רכב חסכוני על חשבון מנוע נורמלי שיכול להתמודד בנסיעה מאומצת יחד אם מיזוג ו4 נוסעים
מנוע ...

כרגיל בניסן מנוע חלש שבנהיגת קיץ אם מזגן הרכב זוחל, מנוע מתאמץ וצורח בתוך הרכב
ניסן בכח רוצה להכרחז על רכב חסכוני על חשבון מנוע נורמלי שיכול להתמודד בנסיעה מאומצת יחד אם מיזוג ו4 נוסעים
מנוע טורבו 1400 לפחות אם 140כ״ס היה פותר את הבעייה.
רק לניסן הפתרון

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

ראשית תיקון
הבקרת סטיה מנתיב לא אקטיבית מתריעה ברטט אבל לא מתקנת.
שנית, עדיין אין בקרת שיוט אדפטיבית
שלישית.., מנוע אמרו לפני

This comment was minimized by the moderator on the site

וואלה מה יפה בו בכלל?
לפי דעתי הג'וק מהדור הראשון היה הרבה יותר יפה.
לגבי המנוע זו פשוט תעודת עניות ליצרן ניסאן ששמים מנוע כ"כ עלוב בנפחו.
117 כ"ס אתם רציניים?
היום יש מכוניות מקטגוריית סופר מיני...

וואלה מה יפה בו בכלל?
לפי דעתי הג'וק מהדור הראשון היה הרבה יותר יפה.
לגבי המנוע זו פשוט תעודת עניות ליצרן ניסאן ששמים מנוע כ"כ עלוב בנפחו.
117 כ"ס אתם רציניים?
היום יש מכוניות מקטגוריית סופר מיני עם 140 כ"ס.
אז לג'וק הכבד והמגושם אתם שמים 117 כ"ס וואט דה פאק.
שלא לדבר בכלל על התיבה הרובוטית כפולת מצמדים שמשום מה כל יצרן חושב שהוא יותר חכם מהיצרן האחר.
כל היצרנים אבל כולם פשוט נופלים עם התיבות הארורות האלה.
או שמביאים את הדגם הזה עם תיבה ידנית, או אוטומטית רגילה.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

המחיר מעט יקר אל מול האבזור הסביר, והמנוע החלשלוש.

This comment was minimized by the moderator on the site

המקבילות של רנו עדיפות בכל פרמטר !
מיקרה - קליאו
ג'וק - קפצ'ור .

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location