סקודה מסירה את הלוט מעל האוקטביה III החדשה לשנת 2013: גדולה יותר, איכותית יותר, חסכונית יותר וצפויה להיות מכונית הסדאן הנמכרת באירופה.

סקודה אוקטביה III החדשה לשנת 2013

סקודה, חשפה היום (יום ג') רשמית את האוקטביה III החדשה לשנת 2013, מכונית הסדאן (נוצ'בק) המשפחתית של החברה. האוקטביה, היא לא רק המכונית הנמכרת ביותר של סקודה והדגם הנמכר ביותר במרכז ומזרח אירופה, אלא זו המכונית שאמורה להצעיד את סקודה צעד נוסף לעבר כיבוש מערב אירופה. לישראל תגיע האוקטביה III החדשה במהלך המחצית השנייה של 2013.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

העיצוב של האוקוטביה III החדשה לא מפתיע ו"כסוס העבודה" בקבוצת פולקסווגן, העיצוב שמרני, אך מכובד על גבול הסאלוני/יוקרתי וסוג של אבולוציה לדגם הנוכחי בהתאם לשפת העיצוב העדכנית של סקודה כפי שראינו בעבר בדגמי הקונספט (VisionD) ומיושמת בפועל בראפיד החדשה, ששיווקה בישראל יחל כבר בקרוב.

 

מה שהעיצוב, השמרני משהו, לא מסגיר, זו העובדה שהאוקטביה III היא מכונית חדשה לחלוטין, איכותית מבעבר ומרווחת במיוחד המבוססת על הפלטפורמה המודולרית החדשה של קבוצת פולקסווגן (MQB) המשרתת גם את פולקסווגן גולף החדשה, אודי A3 החדשה וסיאט לאון החדשה. האוקטביה החדשה תוצע בתחילה בתצורת נוצ'בק (האצ'בק במראה סדאן) ובקיץ 2013 יוצג דגם הסטיישן.

 

האוקטביה III החדשה גדולה באופן משמעותי מהדגם היוצא ולפי סקודה, היא המכונית המרווחת בסגמנט. לאוקטביה החדשה מידות של: 4,659 מ"מ אורך, 1,814 מ"מ רוחב, בסיס גלגלים של 2,686 מ”מ ונפח תא מטען עצום של 590 ליטר. לעומת הדגם היוצא (אוקטביה II), האוקטביה החדשה ארוכה ב-90 מ”מ, רחבה ב-45 מ”מ ובסיס הגלגלים התארך בלא פחות מ-108 מ”מ. למרות הגידול המשמעותי במידות של הדגם, בזכות הפלטפורמה החדשה האוקטביה III קלה בממוצע בכ-100 ק"ג מהדגם הנוכחי.

 

 

כפי שניתן לראות בתמונת תא הנוסעים, זה מעוצב בדומה לראפיד החדשה וברוח קבוצת פולקסווגן - פשטות אלגנטית ופרקטית. למרות שסקודה הוא המותג "העממי" בקבוצת פולקסווגן, תא הנוסעים שופע חומרים רכים ואיכותיים כמותם תמצאו בגולף החדשה. בתחום האבזור (בהתאם לרמת הגימור) תוכלו למצוא מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, ACA, מערכת תאורה אוטו' – מעבר אוטו' בין אורות מעבר לדרך, כניסה והתנעה ללא מפתח, מערכת זיהוי תמרורים, מערכת חנייה אוטו' בניצב ובמקביל.

 

סקודה אוקטביה III החדשה - המנועים:

האוקטביה החדשה תוצע עם מבחר גדול של מנועי בנזין ודיזל, חמישה מנועי בנזין וחמישה מנועי דיזל. בתחום מנועי הבנזין תצויד האוקטביה החדשה במנועי TSI בהספקים של החל מ-86 כ"ס ממנוע 1.2TSI ועד ל-180 כ"ס ממנוע 1.8TSI. מנוע הביניים הוא 1.4TSI חדש שיוצע בהספק של 140 כ”ס. בעתיד, יוצעו דגמי הנעה כפולה (סקאוט) ואוקטביה vRS ספורטיבית עם מנוע 2.0TSI בהספק של 220 כ"ס, אותו מנוע המשרת את הגולף GTI החדשה.

 

בתחום מנועי הדיזל תצויד האוקטביה III במנועי TDI בהספקים של בין 90כ"ס ל-150 כ"ס. כל המנועים מוצעים עם מערכת עצור/סע ומציגים צריכת דלק נמוכה יותר מהדגם הנוכחי. הדגם החסכוני ביותר של האוקטביה החדשה – אוקטביה GreenLine 1.6TDI – יציע צריכת דלק של 29.4 ק"מ לליטר. בעתיד הקרוב, תוצג גם גרסת גז טבעי דחוס CNG לאוקטביה III, תחום הצובר פופולריות באירופה (במיוחד באיטליה) ותחום בו קבוצת פולקסווגן משקיעה לאחרונה מאמצים רבים.

 

המנועים ישודכו לתיבת הילוכים ידנית (5 או 6 הילוכים) או לתיבת DSG כפולת מצמדים, שבעה הילוכים בכל הדגמים למעט דגם הדיזל החזק (150 כ"ס) שיוצע עם תיבת DSG-6. כמו כל הרכבים החדשים בקבוצת פולקסווגן העושים שימוש בפלטפורמת MQB (למעט אאודי), דגמים בהספקים של עד 150 כ"ס יצוידו במתלה אחורי מסוג זרוע נגררת ובדגמים החזקים יותר יוצע מתלה רב חיבורי.

 

בתחום הבטיחות, האוקטביה III החדשה תוצע עם לא פחות מתשע כריות אוויר, כולל אחת לברכי הנהג ושתי כריות צד אחוריות. בהתאם לרמת האבזור, יוצעו מספר מערכות בטיחות מתקדמות כולל מערכת בלימה אוטו', מערכת התרעה סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת התרעה על נקודות מתות, מערכת זיהוי והתרעה על עייפות הנהג ועוד.

 


תגובות (14)

This comment was minimized by the moderator on the site

אני ממתין לה כבר בסוכנות. הכי מרווחת בקטגוריה, עם תע מטען עצום ונגיש, מנועים חזקים וחסכוניים ונדמה שגם איכות גבוהה במיוחד לתא הנוסעים.<br /><br />אני נשמע כמו סוכן? ברור, כי למרות שהיו...

אני ממתין לה כבר בסוכנות. הכי מרווחת בקטגוריה, עם תע מטען עצום ונגיש, מנועים חזקים וחסכוניים ונדמה שגם איכות גבוהה במיוחד לתא הנוסעים.<br /><br />אני נשמע כמו סוכן? ברור, כי למרות שהיו לי לא מעט דיעות קדומות על סקודה והאוקטביה שלי ממש רחוקה מלהיות סקסית (גם זו החדשה), גיליתי מכונית מצוינת שנותנת תמורה מעולה לכסף. רק השמחיר לא יהיה בשמיים ולא נאלץ להמתין למבצעים וכו'.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

סקודה כבר מזמן הקלף המנצח של VW.<br />רכבים איכותיים, מפנקים ברמה גבוהה מאוד.<br />אם כבר SEAT היא עממית ולצעירים ובהתאם איכות החומרים.<br />סקודה כבר שנים רבות בליגה של הגדולות.<br...

סקודה כבר מזמן הקלף המנצח של VW.<br />רכבים איכותיים, מפנקים ברמה גבוהה מאוד.<br />אם כבר SEAT היא עממית ולצעירים ובהתאם איכות החומרים.<br />סקודה כבר שנים רבות בליגה של הגדולות.<br /><br />אני כבר לא יכול לחכות לפאביה הבאה!

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

ויש לכם להיט ביד! מנסיון העבר ובטח מול הפוקוס הצפופה, זו הולכת להיות המכונית הטובה בסגמנט, אבל ראבק! מחיר מחיר מחיר, דגם 1.2TSI עם DSG שיהיה לא יותר מ-125,000 שקל ותעשו טובה, אל תהיו קמצנים...

ויש לכם להיט ביד! מנסיון העבר ובטח מול הפוקוס הצפופה, זו הולכת להיות המכונית הטובה בסגמנט, אבל ראבק! מחיר מחיר מחיר, דגם 1.2TSI עם DSG שיהיה לא יותר מ-125,000 שקל ותעשו טובה, אל תהיו קמצנים באבזור, תסתכלו מה זה עשה לג'טה החדשה שלא ממש נמכרת!!!.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

זו למעשה הפולקסווגן של קבוצה 2 - ואם רוצים למכור כמו פוקוס - שיהיה מחיר כמו פוקוס (גם לליסינג, לא רק מחיר מחירון)

This comment was minimized by the moderator on the site

אגב היא דומה מאוד לאאודי A6 שני דורות אחורה...

This comment was minimized by the moderator on the site

לא זכור לי שראתי פעם משהו כזה במכונית משפחתית, למרות שאני בטוח במציאות היא תראה יותר כמו מכונית סאלון קטנה. <br /><br />כתבי הרכב הצ'כים שכבר נהגו עליה אומרים שהיא סופר איכותית ברמה אחת...

לא זכור לי שראתי פעם משהו כזה במכונית משפחתית, למרות שאני בטוח במציאות היא תראה יותר כמו מכונית סאלון קטנה. <br /><br />כתבי הרכב הצ'כים שכבר נהגו עליה אומרים שהיא סופר איכותית ברמה אחת מעל כל המשפחתיות. נשארה שאלת המחיר, כי הבנתי שהיא תהיה יקרה קצת יותר מהדגם הנוכחי, אבל עם מחיר טוב, זו המשפחתית הבאה של ישראל במקום הקופסת סרדינים שקוראים לה פוקוס.

המשך קריאה
There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location