סקודה פאביה 2021 החדשה תא הנוסעים
תא הנוסעים של הפאביה החדשה.
סקודה פאביה 2021 החדשה תא הנוסעים
תא הנוסעים של הפאביה החדשה.

סקודה ממשיכה לספק לנו תמונות ופרטים על הפאביה דור 4 החדשה, כעת היא חושפת את תא הנוסעים החדש של הדגם שלמעט פתחי המיזוג העגולים בצידי הדשבורד, הוא בדיוק מה שציפינו לקבל. את הפאביה החדשה סקודה תחשוף בבכורה עולמית בתחילת החודש הבא.

 

תא הנוסעים מעוצב בדומה לתאי הנוסעים העדכניים יותר של סקודה, כגון הסקאלה והאוקטביה, אך סקודה העניקה לדגם מספר נגיעות עיצוב ייחודיות כמו פתחי המיזוג העגולים בצידי הדשבורד, ידיות פתיחה לדלתות בעיצוב ייחודי ושונה משאר דגמי סקודה וכפי שהתמונה רומזת, ניתן יהיה לבחור גם צבעים בהירים וצעירים לחלקי הקישוט בתא הנוסעים.\

 

איור פאביה 2021 החדשה
עיצוב על הצד הדינמי יותר.

כפצוי נוכל למצוא בתא הנוסעים את גלגל ההגה החדש של סקודה, לוח מחוונים דיגיטלי עד לגודל של "10.25, מערכת מולטידיה MIB3 חדשה עם מסך מגע בגדלים של "6.5 ועד ל-"10.25. בנוסף נוכל למצוא בהתאם לרמת הגימור שקעי USB טייפ C מלפנים ומאחור, משטח טעינה אלחוטי, בקרת אקלים, עד 9 כריות אוויר ומגוון עשיר של מערכות בטיחות מתקדמות כולל מערכת הנהיגה הסמי-אוטונומית Travel Assist השולטת על ההיגוי, בלימה והתאוצה בטווח של 0 עד 210 קמ"ש שומרת את הרכב במרכז הנתיב ומשנה את מהירות הנסיעה גם בהתאם למצב התנועה ותוואי הנסיעה.

הפאביה החדשה גדול יותר משמעותית מהדגם היוצא בזכות המעבר לפלטפורמת MQB-A0, עם אורך של 4,107 מ"מ, רוחב של 1,780 מ"מ, גובה של 1,460 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,564 מ"מ היא ארוכה יותר ב-111 מ"מ, רחבה יותר ב-48 מ"מ ולבסיס הגלגלים נוספו 94 מ"מ. נפח תא בדגם גדול למדי ועומד על 380 ליטר.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.