בחודש פברואר האחרון יונדאי חשפה את דגמי 2020 המחודשים של ה-i30 המשפחתית וכעת היא מספקת לנו הצצה ראשונה אל גרסת הביצועים של הדגם, יונדאי i30N החדשה.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

החידוש המשמעותי ביותר בדגם הוא התוספת של תיבת 8 הילוכים DCT כפולת מצמדים (מצמדים רטובים) לדגם ששווק עד עתה עם תיבת 6 הילוכים ידנית בלבד. התיבה החדשה לא תאפשר רק להגדיל את קהל הלקוחות של הדגם אלא מציעה בנוסף גם שיפור בנתוני הביצועים, גם בזכות התוספת של כפתור N Grin Shift על גלגל ההגה שבלחיצה עליו המנוע מגביר את לחץ הגדישה למשך 20 שניות (יש מונה בלוח השעונים) כך שהמומנט המרבי קפוץ מ-36 ק"מ ל-38.4 קג"מ.

 

2021 יונדאי i30N החדשה
קרבית יותר למראה.

יונדאי עדיין לא חושפת את נתוני הביצועים עם תיבת ה-DCT, אך בולוסטר N שהוצגה מוקדם יותר השנה עם נתוני ביצועים זהים, תיבת ה-DCT אפשרה לקצר את נתון התאוצה 0-100 קמ"ש מזמן של 6.1 שניות עם תיבת ההילוכים הידנית לזמן מרשים של 5.6 שניות.

 

בתחום ההנעה הדגם צפוי להמשיך עם אותו מנוע 2.0 ליטר בהספק מרבי של 275 כ"ס ומומנט מרבי של 36 קג"מ. סביר להניח כי יונדאי תפסיק את השיווק של דגם הבסיס עם הספק מופחת של 250 כ"ס

העיצוב החיצוני המעודכן של ה-i30N נשען כמובן על מתיחת הפנים לשאר משפחת דגמי ה-i30, זה כולל עיצוב חדש ומודרני יותר לפנסים הראשיים עם חתימת תאורת יום חדשה, עיצוב חדש ואגרסיבי יותר לפגושים מלפנים ומאחור, עיצוב חדש לפנסים מאחור ואת העיצוב המעודכן משלימים חישוקי "19 מחושלים המפחיתים את המשקל הבלתי נתמך ב-14 ק"ג משמעותיים. יונדאי לא חושפת עדיין את תא הנוסעים המחודש של הדגם, אך את אותם השינויים שפגשנו בגרסאות הרגילות נפגוש גם כאן, כמובן עם ניחוח ספורטיבי יותר באמצעות מושבי ספורט (עם אופציה לבאקט) גלגל הגה ספורטיבי, תצוגה ייעודית בלוח המחוונים ועוד.

 

2021 יונדאי i30N

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location