לרגל חגיגות ה-35 של ה-GTI, פולקסווגן חושפת את ה-GTI מהדורת 35.

גולף GTI מהדורת 35

מה שהחל כפרויקט אישי של מספר מהנדסים לאחר שעות העבודה, הפך עם השנים לאייקון מוטורי, אנחנו כמובן מדברים על ה-גולף GTI. את ה-GTI חשפה לראשונה פולקסווגן בתערוכת פרנקפורט ב-1975 וכבר מיום הצגתה היא הפכה ללהיט מיידי. עד היום נמכרו קרוב ל-2 מיליון יחידות מששת הדורות של ה-GTI.

 

מהדורת 35, זוכה בתוספת של... רק 25 כ"ס וההספק הכולל של מנוע ה-2.0TSI עומד על 235 כ"ס לעומת 210 כ"ס. פולקסווגן לא מספרת מה השתנה בביצועים ואילו שינויים מכניים כוללת מהדורה 35, היא רק מציינת שהיא תהיה מהנה יותר לנהיגה. אם ניקח את מהדורה 30, שהוצגה ב-2006 וזכתה לתוספת של 30 כ"ס, שם פולקסווגן שינתה את כיול המתלים והנמיכה את המרכב במספר מילימטרים.

 

המהדורה המיוחדת לא מסתכמת רק בתוספת סוסים אלא גם בקוסמטיקה חיצונית ופנימית. חישוקים מיוחדים לגרסה מחליפים את החישוקים המפורסמים של ה-GTI משני הדורות האחרונים. בנוסף תמצאו שחלונות הצד מאחור ושמשת דלת תא המטען כהים יותר, כיתוב "35” תמצאו מצידי המכונית, בספי הדלתות ועל המושבים. עוד בתחום הקוסמטיקה זוהי רשת הגריל שצבועה כעת בשחור מבריק ותאורת LED ליום כסטנדרט. הפרט הקוסמטי החשוב אולי ביותר, זהו ריפוד המושבים המשלב עוד ובד בתבנית כוורת דבש, המחליף את ריפוד הבד הסטנדרטי של ה-GTI, שאחד המעצבים כנראה גנב מהסבתא הסקוטית שלו.

 

מהדורת 35 כבר החלה להימכר בגרמניה בתוספת של כ-3,000 אירו לעומת מחיר הבסיס של ה-GTI הרגילה אך החשיפה הרשמית תהיה רק ב-1 ליוני.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.