גרסאות ה-GTS לשני הדגמים כוללות תוספת הספק, מתלים משודרגים וביצועים משופרים לעומת דגמי ה-S.

2014 פורשה קאיימן GTS

פורשה חושפת היום (ד') את גרסאות ה-GTS לבוקסטר ולקאיימן, גרסאות ספורטיבית יותר לגרסאות ה-S של שני הדגמים.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מנוע ה-3.4 ליטר שישה צילינדרים בוקסר המשרת את שני הדגמים, זוכה לתוספת של 15 כ"ס ו-1 קג"מ, כך שבבוקסטר GTS הוא מייצר 330 כ"ס ו-37.7 קג"מ ובקאיימן GTS הוא מייצר 340 כ"ס ו-38.7 קג"מ. בשני הדגמים המנוע משודך לתיבת שישה הילוכים ידנית או שבעה הילוכים כפולת מצמדים - PDK.

 

שני הדגמים רושמים שיפור קל של 0.1 שניות בביצועים: בוקסטר GTS עם תיבת PDK וחבילת ספורט כרונו תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.7 שניות, הקאיימן תעשה את זה ב-4.6 שניות. המהירות המרבית עם תיבת PDK עומדת על 279 קמ"ש ו-283 קמ"ש בהתאמה.

 

שני הדגמים משודרגים עם חבילת ספורט-כרונו כסטנדרט (בהתאם לשוק היעד) בקרת מתלים אקטיבית (PASM) עם הנמכת מרכב של 20 מ”מ ובולמים אדפטיביים, יחד עם חישוקי "20 ומסגרת הדגשה שחורה בפנסים ובפגושים לטובת מראה "קרבי" וספורטיבי יותר. בתא הנוסעים, שני הדגמים משודרגים במושבי ספורט וגימור אלקנטרה.

 

שני הדגמים יערכו את הופעת הבכורה העולמית שלהם בתערוכת בייג'ין החודש הבא.

 

 

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location