מספר חודשים לאחר שהשיקה את דגמי הבנזין והדיזל של פיג'ו 2008 החדש, קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו בישראל, משיקה את פיג'ו e-2008 שהיא הגרסה החשמלית של הדגם המציעה טווח נסיעה של 320 ק"מ. פיג'ו e-2008 תשווק במחיר של 164,990 ₪.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

אם אתם מחפשים הבדלים ויזואליים לעומת הגרסאות הרגילות של הדגם אל תתאמצו במיוחד שכן הם מעטים וזניחים ומסתכמים בעיצוב שונה במקצת לשבכת הגריל הקדמי המשובצת בנגיעות צבע המרכב ובעיצוב שונה במקצת לתחתית הפגוש האחורי, שכן כבר אין מערכת פליטה. עיצוב ייחודי לחישוקי הגלגלים וכיתוב e2008 על דלת תא המטען מסכמים את השוני החיצוני הקל בין גרסאות הדגם.

 

פיג'ו e-2008 חשמלית
רק הכיתוב e-2008 מסגיר כי מדובר בגרסה חשמלית.

גם בתא הנוסעים של פיג'ו e-2008 לא תמצאו הבדלים, תמצאו כאן אפילו את אותו מוט הילוכים למרות שבדגם החשמלי אין כמובן תיבת הילוכים. ההבדל היחיד נמצא במידע המוצג בלוח המחוונים הדיגיטלי או במסך המרכזי של מערכת המולטימדיה שהותאם כמובן לרכב בעל הנעה חשמלית.

מערכת ההנעה החשמלית של הדגם זהה למערכת שהוצגה עם פיג'ו e-208 החשמלית. זו מערכת הכוללת מנוע חשמלי בהספק של 136 כ"ס ומומנט של 26.5 קג"מ, האחראי על הנעה הגלגלים הקדמיים, וסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 50kWh המותקנת ברצפת המרכב. לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.8 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 150 קמ"ש.

 

פיג'ו e-2008
אפשרות לטעינה מהירה עד 100kW.

טווח הנסיעה של הדגם עומד על 320 ק"מ וטעינה של הסוללה אפשרית במספר צורות. שקע חשמלי רגיל (מוד 2) דורש המתנה של 22.7 שעות לטעינה מלאה, עמדת טעינה תאפשר לקצר את הטעינה לזמן של 8 שעות (חד-פאזי 7.4kW) או 5:15 שעות (תלת-פאזי 11kW). את הדגם ניתן לטעון גם באמצעות עמדת טעינה ציבורית DC מהירה בהספק של עד 100kW המאפשרת טעינה של 0-80 אחוז מקיבולת הסוללה בזמן של 25 דקות. לרשות הנהג שני מצבי בלימה רגנרטיבית, רגילה (D) ואגרסיבית (B) המאפשרת למעשה לנהוג רוב הזמן רק באמצעות דוושה אחת שכן עוצמת הבלימה, עד לעצירה מלאה, מספקת עבור רוב מצבי הנהיגה.

 

פיג'ו e-2008 החשמלי תא הנוסעים
פיג'ו e-2008.

בזכות פלטפורמת e-CMP עליה מבוסס הדגם שתוכננה מראש לשאת ביעילות מערכת הנעה חשמלית, המרווח לנוסעים ומטען זהה לדגמי הבנזיו והדיזל וכן גם מידות הדגם עם אורך של 4,300 מ"מ, רוחב של 1,770 מ"מ, גובה של 1,550 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,610 מ"מ. גם נפח תא המטען זהה עם 405 ליטר (ערכת ניפוח במקום גלגל חלופי).

 

פיג'ו e-2008 החשמלי
טווח נסיעה של 320 קילומטר.

פיג'ו e2008 החדש מוצע ברמת אבזור 'פרימיום' עשירה במיוחד. זו כוללת מערכת אקטיבית לשמירת מיקום בנתיב הנסיעה בזמן שימוש בבקרת השיוט האדפטיבית ותיקוני היגוי, זיהוי תמרורי תנועה והמלצה לשינוי המהירות בבקרת השיוט, אור גובה אוטומטי, בקרת ערנות נהג, 8 כריות אוויר, בלימה אוטונומית (עד 140 קמ"ש), בקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית עצירה (פעילה מ-0 קמ"ש), התרעה ובלימה בזיהוי רכב דו-גלגלי. 2020 פיג'ו 2008 - מפרט טכני מלא להורדה.

 

פיג'ו e-2008 החשמלי תא הנוסעים
שפע של אבזור נוחות ובטיחות.

בנוסף לכך נמצא גם לוח מחוונים דיגיטלי בעיצוב 3D עם תצוגה מתחלפת, כניסה והתנעה ללא מפתח, שלושה מצבי נהיגה לבחירה (ECO, NORMAL, SPORT), חיישני חניה אחוריים וקדמיים הכוללים תצוגה גרפית, פנסי ערפל לד קדמיים עם פונקציית הארה לתוך הפניה, מראה פנימית מתכהה (אלקטרו-כרומטית), טעינה אלחוטית לטלפון הנייד (למכשירים תומכים), מראות צד מתקפלות חשמלית, בלם יד חשמלי, מצלמת נסיעה לאחור (180 מעלות) כיוון גובה למושב הנוסע, 2 שקעי USB לטעינה בלבד מאחור, שקע לטעינה והעברת מידע מלפנים ושקע USB-C לטעינה מהירה מלפנים, משענת יד בין המושבים, חישוקי 17 אינץ' מושבים המשלבים בד וריפוד דמוי עור, חבילת כרום, חלונות כהים ותאורת לד פנימית.

 

פיג'ו e-2008 חשמלית
פיג'ו e-2008.

אחריות ושירות: פיג'ו e-2008 מציע עלות תחזוקה זולה במיוחד וזו עומדת על 1,905 שקל בלבד ל-3 שנים או 90,000 ק"מ! (במידה ואין צורך בהחלפת בלמים). בנוסף לכך, פיג'ו e-2008 יימכר עם אחריות מלאה ל-3 שנים או 100,000 ק"מ וכן 8 שנים או 160,000 ק"מ לסוללה.

מחיר:

פיג'ו e-2008 ברמת אבזור פרימיום – 164,990 ₪

תוספת גג פנורמי נפתח בעלות של 4,000 ₪

 

תגובות (12)

This comment was minimized by the moderator on the site

נראה פגז ... חבל, יקר בשבילי

This comment was minimized by the moderator on the site

מחיר יקר על רכב חשמלי.
חבל... היו צריכים להאריך את ההנחה במס (משלמים 10% מס) עד לפחות 2025, כך שנוכל להנות מירידת מחירי הסוללות בשנים הקרובות, ומחירו של רכב חשמלי היה מתקרב למחירו של רכב מונע בדלק.

This comment was minimized by the moderator on the site

האם היא שווה את הפרמיה של 25 אלף שקל מעל GAC או MG?

This comment was minimized by the moderator on the site

טווח נסיעה קצר מידי

This comment was minimized by the moderator on the site

יפה.. אמנם אין עדיין תשתית לחשמלי לכן היברידיות ופלאג אינים עדיפים כרגע. הנירו פלאג פצצה לדעתי נותנת מענה מצוין במחיר טוב בהרבה, מקבלים מעל 60 קמ על חשמל ועדיין יש מנוע בנזין כשצריך..

This comment was minimized by the moderator on the site

רכב חשמלי צרפתי קומפקטי ב165 אלף, בהצלחה

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location