2021 טויוטה קאמרי החדשה
קאמרי המחודשת.
2021 טויוטה קאמרי החדשה
קאמרי המחודשת.

בחודש יולי האחרון טויוטה חשפה את דגמי 2021 המחודשים של הקאמרי עבור השוק האמריקאי וכעת היא חושפת את דגמי 2021 המחודשים עבור השוק האירופי. התקינה שונה וגם הכיול במעט ובאירופה משווקת הגרסה ההיברידית בלבד אך בכך מסכתמים כל ההבדלים בין הגרסאות.

 

את החידושים העיקריים בדגם נמצא בהתקנה של מערכת הבטיחות TSS מדור 2.5 העדכנית, מערכת שפגשנו ביאריס החדשה, ועיצוב מעודכן לתא הנוסעים הכולל התקנה של מערכת מולטימדיה חדשה.

 

2021 טויוטה קאמרי החדשה
עדכון קליל לעיצוב החיצוני.

דור 2.5 של מערכת TSS מוסיף לדגם: מערכת קדם התנגשות המזהה כעת גם מצבי סכנה מול תנועה נגדית, סיוע אקטיבי להיגוי בעת תמרון חירום למניעת התנגשות, בלימה אוטונומית התומכת כעת גם בעת פנייה בצומת, בקרת השיוט האדפטיבית פועלת בכל טווח המהירויות ומשנה את מהירות הנסיעה בהתאם למערכת זיהוי התמרורים - מהירות מותרת והאטה לפני עיקולים ומערכת LTA לשמירה על מרכז נתיב הנסיעה. מערכת LTA, שהיא חלק ממערכת בקרת סטייה מנתיב, זכתה למספר שדרוגים כולל זיהוי מדויק יותר של הנתיב, חזרה מהירה יותר לפעולה לאחר מעבר נתיב, היגוי נגדי מדויק יותר בעת טורבולנציה הנוצרת במעבר לצד משאית, זיהוי עיקול והתאמה של המערכת לתוואי ועוד.

 

2021 טויוטה קאמרי החדשה תא הנוסעים
מערכת מולטימדיה 9 אינץ' חדשה.

את מערכת המולטימדיה "7 או "8 של הדגם הנוכחי טויוטה החליפה במערכת מולטימדיה "9 חדשה התומכת כעת גם באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. בכדי להתקין את המערכת החדשה והגדולה יותר טויוטה לעצב מחדש את הקונסולה המרכזית להתקין את המערכת בעיצוב צף ולהנמיך את פתחי המיזוג המרכזיים אל מתחת למערכת המולטימדיה. בנוסף לכך נמצא אופציות חדשות לריפודי העור ולגימור בתא הנוסעים.

 

2021 טויוטה קאמרי החדשה
אין שינוי בתחום ההנעה.

יש עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים בגדלים של "17 או "18 ולמעט עדכון קל לעיצוב הפגושים - במיוחד בחזית, העיצוב של הקאמרי המחודשת לא ממש השתנה ותאלצו להכיר היטב את הדגם הנוכחי בכדי להבחין בשינויים.

כאמור, בשוק האירופי הקאמרי משווקת עם הנעה היברידית בלבד וזו נותרה ללא שינוי, מנוע 2.5 ליטר הנעזר במנוע חשמלי בכדי ליצור יחידת הנעה היברידית בהספק כולל של 218 כ"ס.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.