קרייזלר AirFlow
קרייזלר AirFlow קונספט.
קרייזלר AirFlow
קרייזלר AirFlow קונספט.

קרייזלר איירפלואו (Airflow) הוא קונספט לקרוסאובר חשמלי עם טכנולוגיית קישוריות מתקדמות והצהרה של קרייזלר על כוונתה להפוך למותג לרכבים חשמליים בלבד החל משנת 2028. את הרכב החשמלי מבוסס הסוללות הראשון שלה קרייזלר מתכננת להשיק רק בשנת 2025 זאת למרות שמה שרואים בתמונות נראה כמו דגם המוכן לפס הייצור, בכל הקשור לעיצוב חיצוני לפחות.

 

כמו כל דגם קונספט כמעט גם האיירפלואו מספק לנו הצצה אל שפת העיצוב העתידית של קרייזלר שתהיה על הצד הדינמי יותר. דגם הקונספט מצויד במערכת הנעה חשמלית המשלבת שני מנועים בהספק של 201 כ"ס האחד ולפי החברה הדגם תוכן כך שיוכל לשאת גם מנועים חשמליים גודלים וחזקים יותר עבור דגמי ביצועים. קרייזלר לא מספקת נתונים על הסוללה שבדגם אך היא מציינת כי זו תוכננה לספק טווח נסיעה של בין 560 ל-644 ק"מ.

 

קרייזלר איירפלואו
הבטחה לטווח נסיעה של מעל ל-600 קילומטר.

בצד הטכנולוגי, קרייזלר מציגה את מערכת הנהיגה האוטונומית STLA AutoDrive שלפי החברה תאפשר נהיגה אוטונומית ברמה 3, זו רמה שמאפשרת לרכב לפעול באופן אוטונומי במגוון רחב של תרחישים כולל לקיחת החלטות כמו לעקוף רכב איטי אך הנהג עדיין צריך להיות תמיד מוכן לקחת חזרה את השליטה על הרכב.

 

טכנולוגיית קישוריות מתקדמת
טכנולוגיית קישוריות מתקדמת.

בצד הקישוריות וחווית הנסיעה קרייזלר מציגה את מערכת STLA Brain המפעילה את מערכת המולטימדיה המתקדמת STLA SmartCockpit. העיקרון של המערכת הוא שכל נוסע זוכה ליחידת מידע ובידור אישית וכל נוסע יכול לשמש כסוג של "טייס משנה" לנהג, כך לדוגמה הנוסע מאחור יכול לחפש מסעדה קרובה ולהעביר את יעד הניווט למסך המרכזי שמול הנהג. לכל נהג או נוסע יכול להיות פרופיל אישי עם האפליקציות החביבות עליו ושירותי הרשת בהם הוא משתמש כגון שליטה על בית חכם ישירות מהרכב ועוד. את הממשק בכל מסך כל נוסע יכול להתאים באופן אישי.

 

STLA Brain היא ארכיטקטורה תוכנה לרכב חשמלי אותה קבוצת סטלנטיס מפתחת ביחד עם פוקסקון והיא תהווה את הבסיס לעדכון ושליטה על כל דגמי הקבוצה החשמליים העתידיים.

קרייזלר Airflow קונספט

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.