הגרנד סניק החדש גדול ומרווח יותר, יוצע עם חישוקי "20 מגוון של מנועי בנזין ודיזל ומערכות בטיחות מתקדמות.

2017 רנו גרנד סניק החדש
רנו חושפת את הגרנד סניק החדש.

מספר חודשים לאחר שהציגה את הסניק החדש, רנו חושפת את הגרנד סניק 2017 החדש, גרסת השבעה מושבים של הדור הרביעי למיניוואן הקומפקטי של החברה.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

כמו גרסת החמישה מושבים, וכל דגמי רנו החדשים, גם הגרנד סניק החדש מבוסס על פלטפורמת CMF המודולרית החדשה של הברית רנו-ניסאן. עם אורך של 4.63 מטר, רוחב של 1.86 מטר, גובה של 1.66 מטר ובסיס גלגלים של 2.80 מטר, הגרנד סניק החדש ארוך יותר ב-70 מ"מ, רחב יותר ב-20 מ"מ, גובה יותר ב-15 מ"מ ובעל בסיס גלגלים ארוך יותר ב-35 מ"מ הגרנד סניק היוצא וכמובן, מגרסת החמישה מושבים החדשה.

 

נפח תא המטען כאשר השורה השלישית מקופלת עומד על 718 ליטר (866 ליטר כאשר השורה השנייה במצבה הקדמי ביותר), גדול יותר ב-40 ליטר מזה של הדגם היוצא וב- 146 ליטר מזה של גרסת החמישה מושבים. בניגוד לדור היוצא בו השורה השנייה מחולקת לשלושה מושבים נפרדים הנעים על מסילה, כמו בסיטרואן גרנד פיקאסו המתחרה, הפעם השורה השנייה מחלוקת לשני יחידות מושבים  ביחס 35/65. ברמות האבזור הגבוהות מוצע קיפול חשמלי של המושבים דרך לוח בתא המטען.

 

היצע המנועים בגרנד סניק החדש זהה למוצע עם גרסת החמישה מושבים: שני מנועי בנזין 1.2 טורבו Tce עם 115 או 130 כ"ס ושלושה מנועי דיזל, 1.5 ליטר dCi עם 115 כ"ס או 1.6 ליטר dCi עם 130 כ"ס או 160 כ"ס בגרסת הטווין-טורבו של מנוע זה. מנוע ה-1.5 ליטר dCi מוצע גם בגרסה מיקרו-היברידית עם תיבת הילוכים ידנית בלבד בשלב זה, שאר המנועים משודכים לתיבת הילוכים ידנית או EDC כפולת מצמדים עם 7 או 6 הילוכים.

 

 

תא הנוסעים זהה בעיצובו למה שפגשנו בגרסת החמישה מושבים, כולל (אופציה) למערכת R-LInk2 עם מסך "8.7 אנכי, תצוגה עילית צבעונית, לוח מחוונים דיגיטלי, בלם יד חשמלי ועוד. בתחום הבטיחות הדגם יוצע כאופציה עם בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטומטית (7-60 קמ”ש), התראה על סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים, מערכת חנייה אוטומטית ועוד.

 

רנו תצייד את הגרנד סניק בחישוקי "20 כסטנדרט עם צמיגים צרים יחסית במידות של 195/55. הבחירה בקוטר הלא אופייני הזה לסגמנט היא בעיקרה בחירה עיצובית.

 

תגובות (6)

This comment was minimized by the moderator on the site

תיקון טעות בכתבה: בסניק הקודמת, שורת המושבים השניה בהחלט מחולקת ל- 3 מושבים נפרדים הנעים על מסילה (המושב האמצעי בינהם צר יותר משני המושבים הציידים, בניגוד לפיקאסו שבו שלושת המושבים זהים ברוחבם)....

תיקון טעות בכתבה: בסניק הקודמת, שורת המושבים השניה בהחלט מחולקת ל- 3 מושבים נפרדים הנעים על מסילה (המושב האמצעי בינהם צר יותר משני המושבים הציידים, בניגוד לפיקאסו שבו שלושת המושבים זהים ברוחבם). למיטב זכרוני הסניק החדש מוצע עם שלושה מושבים נפרדים בשורת השנייה ולכן גם הגרנד סניק יהיה כך.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

לדעתי אחד המיניוואנים הטובים .
היו שהמחיר שלו הוא בסביבות ה140 לטורבו דיזל אוטו לדעתי אין לו מתחרים ורואים את זה בכביש.

This comment was minimized by the moderator on the site

מאיפה הבאת מחיר של 140 אלף? אמנם היה מבצע על הדגם היוצא אבל ביותר,
כמו בטח הדגם חדש שיימכר מן הסתם בהרבה יותר.

This comment was minimized by the moderator on the site

רכשנו כמה יחדיות כאלה לפני חצי שנה במבצע שהיה ב141 על הכביש

This comment was minimized by the moderator on the site

תסתכל בתמונות, רואים בבירור שהשורה השנייה מחולקת ל-60/40.

This comment was minimized by the moderator on the site

איזה באסה זה החלק שהכי אהבתי שמחולק ל 3

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location