2019 רנו קליאו החדש תא הנוסעים
תא הנוסעים של הקליאו V החדשה.
2019 רנו קליאו החדש תא הנוסעים
תא הנוסעים של הקליאו V החדשה.

תא הנוסעים של הקליאו החדשה מציג עיצוב צעיר ומודרני ומשלב בין מולטימדיה ענקית בגודל ״9.3 לבין לוח מחוונים דיגיטלי ״10.

 

את הקליאו V החדשה, דור חמישי לדגם, רנו תחשוף בבכורה עולמית בתערוכת הרכב של ז׳נבה בתחילת חודש מרץ הקרוב, כעת היא רק מאפשרת לנו הצצה אל תא הנוסעים החדש, והמרשים, של הסופרמיני הנמכרת ביותר באירופה.

 

לפיג׳ו יש i-cockpit ולרנו יש Smart Cockpit, כך לפחות מכנים מרנו את תכנון תא הנוסעים של הקליאו החדשה המתבסס על מסך מרכזי אנכי בגודל של ״9.3 ולוח מחוונים דיגיטלי עם מסך של ״7 או ״10, בהתאם לרמת הגימור.

 

2019 רו קליאו החדשה תא הנוסעים
מולטימדיה 9.3 אינץ ולוח מחוונים דיגיטלי בגדלים של 7 עד 10 אינץ.

תא הנוסעים החדש של הקליאו ממשיך עם הקו הצבעוני הצעיר של הדגם היוצא, אך איכות החומרים שודרגה משמעותית, כך לפי רנו, כולל שימוש בחומרים רכים ואיכותיים יותר - בדשבורד ובדלתות לדוגמה - יחד עם שדרוג השימושיות באמצעות תוספת של תאי אחסון, שנוספו גם בזכות המעבר לבלם יד חשמלי. חשוב לא פחות, הקליאו החדשה עושה שימוש בגלגל הגה חדש המרכז את הפקדים עבור מערכת בקרת השיוט, מערכות הבטיחות השונות והשליטה על השמע והמולטימדיה.

בתא הנוסעים נוכל למצוא בנוסף גם בקרת אקלים, משטח טעינה אלחוטי לצד שתי כניסות USB ועוד. רנו לא מציינת את מידותיו של הדגם, אך היא כן מציינת כי שימוש במושבים דקים יותר  אפשר להגדיל מרווח הברכיים מאחור ב-26 מ״מ. נפח תא המטען גדול יותר מהדגם היוצא ועומד על בין 330-391 ליטר - בהתאם למיקום מדף הרצפה.

 

2019 רנו קליאו החדשה משטח טעינה אלחוטי
משטח טעינה אלחוטי.

 

הקליאו החדשה תתבסס על פלטפורמת  CMF-B המודולרית והיא צפויה לעשות שימוש בארבעה מנועים: 1.0 ליטר אטמוספרי 75 כ״ס, 1.0 ליטר, 1.0 ליטר טורבו 100 כ״ס, 1.3 ליטר טורבו 140 כ״ס ו-1.5 ליטר דיזל. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.