רנו מגאן RS Trophy

רנו-ספורט מציגה את המגאן RS Trophy, גרסה מיוחדת בייצור מוגבל של 500 יחידות בלבד למגאן RS הרגילה (או בשמה האחר רנו-ספורט 250). עיקר השינוי הוא במנוע ובעיצוב/אבזור החיצוני והפנימי.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

בגרסה המיוחדת מנוע ה-2.0 ליטר טורבו מספק 265 כ"ס ו-36.7 קג"מ, שיפור של 15 כ"ס ו-2 קג"מ לעומת הגרסה הרגילה. השיפור בהספק מתורגם לשיפור בביצועים וגרסת ה-טרופי מקזזת 0.1 שניות בהאצה מעמידה ל-100 קמ"ש לזמן של 6.0 שניות והמהירות המרבית עומדת על 254 ק"מ לעומת 245 קמ"ש.

 

למעט השיפור המכני במנוע, רנו לא נגעה במתלים, בתיבת ההילוכים או במערכת ההיגוי והמגאן RS Trophy זהה מכנית למגאן RS CUP.למרות שברנו לא מציינים זאת, ה-RS Trophy קלה במספר קילוגרמים מה-RS הרגילה בזכות אבזור נוחות (כמו גלגל חלופי) שלא מוצע עם הרכב. מי שכן זוכים לשדרוג אלו הצמיגים בהן מצוידת ה-Trophy שכעת הם Bridgestone Potenza RE050A במקום צמיגי ה-Michelin Pilot Sport 2.

 

חיצונית נבדלת גרסת ה-Trophy מהגרסאות הרגילות באמצעות גג שחור, לוגו trophy על הדלתות, ספויילר אחורי השונה במעט בעיצובו, חישוקים קלים מתוצרת STEEV  בקוטר 19 אינצ' בגימור שחור מבריק ופס אדום על ההיקף ותאורת LED ליום כסטנדרט מלפנים.

 

מבפנים, יזכו הרוכשים להניח את ישבנן עם מושבי באקט חדשים של רקארו עם ריפוד עור או בד וכן מוניטור RS המציג מידע כגון תאוצה, כוחות G ועוד בזמן אמת.

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location