2022רנו קנגו E-TECH חשמלי
רנו קנגו E-TECH החשמלי.
2022רנו קנגו E-TECH חשמלי
רנו קנגו E-TECH החשמלי.

הדור היוצא של רנו קנגו החשמלי, קנגו Z.E, היה הוואן המסחרי החשמלי הנמכר ביותר באירופה, גם מהסיבה הפשוטה שלא היו לא מתחרים של ממש עד לאחרונה כאשר סיטרואן הציגה בחודש ינואר האחרון את הברלינגו החשמלי - e-Berlingo. כעת, רנו מציגה את המפרט הסופי של הקונגו החשמלי החדש שישווק תחת השם קנגו E-TECH.

 

הקנגו E-TECH מצויד במערכת הנעה חשמלית המשלבת מנוע חשמלי בהספק של 120 כ"ס ומומנט של 25 קג"מ וסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 45kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של 300 ק"מ בתקן WLTP. הגרסה האחרונה של הקנגו Z.E הייתה מצוידת במנוע חשמלי בהספק נמוך של 60 כ"ס וסוללה בקיבולת של 33kWh שאפשר טווח נסיעה של 230 ק"מ בתקן WLTP. לקנגו E-TECH וואן נפח תא מטען של 3.9 קוב, כושר העמסה של 600 ק"ג וכושר גרירה של עד 1500 ק"ג. 

 

רנו קנגו e-tech חשמלי
טווח נסיעה של 300 קילומטר.

הקנגו החשמלי החדש מציע לא רק טווח נסיעה גדול יותר ומנוע חזק יותר משמעותית אלא גם יכולת טעינה מהירה בהספק של 80kW המאפשרת בחצי שעה של טעינה להוסיף כ-170 ק"מ לטווח הנסיעה. הדגם מצויד כסטנדרט במטען פנימי המאפשר טעינה AC בהספק של עד 11kW (תלת-פאזי) כך שטעינה של 15% עד 100% מקיבלות הסוללה דורשת המתנה של 3 שעות ו-50 דקות בלבד. רוכשי הדגם יוכלו לשדרג את המטען הפנימי למטען בהספק של 22kW המוסיף גם משאבת חום לחימום הסוללה בימים קרים.

 

לנהג ישנה אפשרות בחירה מבין 6 מצבי נהיגה שונים וכן ארבע מצבי פעולה למערכת הבלימה הרגנרטיבית, החל ממצב בו הממערכת פועלת בעצמה המינימלית האפשרית - אידיאלי לנהיגה בכביש המהיר, מצב ביניים המדמה את בלימת המנוע של רכב בעירה פנימית ומצב מקסימלי בו המערכת פועלת בעצמה המלאה ואידיאלי לשימוש בפקקי תנועה או תנועה עירונית צפופה. בחירה במצב ECO יפחית את ההספק המרבי והמהירות המרבית, אידיאלי לשימוש כאשר הרכב ריק מסחורה.

 

רנו קנגו חשמלי חדש 2022
מתחרה רענן לברלינגו החשמלי.

כמו בדגמי הקנגו הרגילים נוכל למצוא בדגם מולטימדיה "8 מתקדמת, בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, שפע של תאי אחסון שונים בנפח כולל של 60 ליטר. מפתח חכם, בקרת אקלים דיגיטלית, בלם יש חשמלי, אופציה ללוח מחוונים דיגיטלי "10 ועוד.

 

ניסאן תשווק גרסה משלה לרנו E-TECH תחת הדגם החדש ניסאן טאון-סטאר המבוסס על הקנגו החדש ומהווה את הדגם המחליף של ניסאן NV200. הקנגו החשמלי החדש יהיה זמין לרכישה לקראת אביב 2022. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.