רנו חושפת את הקנגו 2021 החדש, דור שלישי לטנדרון של רנו שהפעם ישווק בשני דגמים נפרדים, רנו קנגו כגרסת הנוסעים המפוארת יותר של הדגם, שתוכל כמובן לשמש גם לצרכים מסחריים, ורנו אקספרס כגרסה המסחרית יותר של הדגם שתשווק במגוון תצורות כולל כמובן וואן סגור, טנדר עם ארגז פתוח ועוד. רנו אקספרס ישווק ללא שינוי כדור הבא של דאצ'יה דוקר - רנו אקפרס היה טנדרון אותו הקנגו החליף למעשה.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הקנגו החדש מבוסס על פלטפורמת CMF-C/D של רנו-ניסאן, זו אותה פלטפורמה המשמשת את המגאן והסניק שתאפשר לקנגו להציג שדרוג משמעותי בתחומי הנוחות, הדינמיות וכמובן שגם בתחום הבטיחות (רנו אקספרס מבוסס על פלטפורמה שונה). הקנגו כאמור הוא גרסת הנוסעים היותר מפוארת של הדגם כך שלעומת האקספרס היא מצוידת בשורה שנייה עם שלושה מושבים בגודל מלא, בתא נוסעים איכותי ושקט יותר עם חומרי גימור איכותיים יותר, אבזור נוחות ובטיחות של רכב פרטי וכל זה מבלי לוותר על היכולת להשתמש ברכב גם כרכב עבודה עם תא מטען ענק בנפח של 755 ליטר אותו ניתן להגדיל לנפח של 3,500 ליטר עם קיפול המושבים מאחור (בחלוקה של 60:40) והפעם, מתקבל תא מטען שטח כאשר מקפלים את המושבים מאחור ללא כל מדרגה כך שלא חייבים להסיר את המושבים, אפשר כמובן אם רוצים לקבל קצת יותר נפח.

 

רנו קנגו החדש תא הנוסעים
תא נוסעים באווירה של פרייבט.

כיאה לרכב למשפחה/עבודה, רנו מציעה את שני הדגמים עם זיוויד מקורי למגוון שימושים, את הקנגו ניתן לקבל עם התאמה לנכים בכיסא גלגלים, את האקספרס ניתן לקבל כוואן סגור, וואן חצי סגור עם שורת מושבים שנייה, טנדר עם ארגז פתוח, הובלה בקירור, כרכב הצלה לכוחות חירום ועוד.

 

כל רכבי העבודה המודרניים מציעים כיום איכות חיים של רכב פרטי וכך גם הקנגו החדש, אותו ניתן לצייד באבזור כגון מולטימדיה "8 מודרנית עם אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, שקעי USB טייפ C מלפנים ומאחור, משטח טעינה אלחוטי 15W, שליטה מלאה מההגה, דיבורית BT, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות מרכזיות למושב האחורי, בלם יד חשמלי, מפתח חכם, תאורת LED מלאה ועוד. כל זה לצעד המון תאי אחסון שימושיים ולראשונה, גם חלונות רגילים עם פתיחה חשמלית מלאה בשורה השנייה.

 

2021 רנו אקספרס
רנו אקספרס - הבסיס לדאצ'יה דוקר הבא.

 

לזה מצטרפות מערכות בטיחות מתקדמות כגון בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת אקטיבי עם תיקוני היגוי, מערכת היגוי אקטיבית לפיצוי על רוחות צד, מערכת חניה אוטומטית ועוד. רנו אקספרס משווק רק עם ניטור שטח מת.

 

 

רנו קנגו החדש
רנו קנגו החדש.

את הקנגו החדש רנו מציעה עם מבחר של מנוע בנזין אחד ודיזל אחד במגוון הספקים. היצע מנועי הבנזין מתבסס על מנוע ה-1.3 ליטר טורבו TCe של רנו בהספקים של 100 כ"ס ו-20.4 קג"מ או 130 כ"ס ו-24.5 קג"מ והיצע מנועי הדיזל מתבסס על מנוע ה-1.5 ליטר Blue dCi בהספקים של 75 כ"ס ו-23.4 קג"מ, 95 כ"ס ו-26.5 קג"מ או 115 כ"ס ו-27.5 קג"מ. את הגרסאות החזקות יותר של דגמי הבנזין והדיזל ניתן לקבל גם בשידוך לתיבת 7 הילוכים EDC אוטומטית. צריכת הדלק עם מנועי הדיזל עומדת על החל מ-18.9 ק"מ לליטר וצריכת הדלק עם מנועי הבנזין עומדת על החל מ-16.1 ק"מ לליטר. בשנת 2022 רנו תשיק את הקנגו Z.E החשמלי החדש.

 

רנו אקספרס ישווק עם מבחר מצומצם יתר של מנועים ותיבת 6 הילוכים ידנית בלבד. הדגם ישווק עם מנוע 1.3 ליטר טורבו בנזין 100 כ"ס ו-20.4 קג"מ או 1.5 ליטר טורבו דיזל עם 75 כ"ס ו-22.4 קג"מ או 95 כ"ס ו-24.5 קג"מ.

 

2021 רנו קנגו החדש
רנו קנגו החדש.

 

לרנו אקספרס כושר העמסה של 780 ק"ג בדגמי הבנזין או 650 ק"ג בדגמי הדיזל ומידות של 439 ס"מ אורך, 177 ס"מ רוחב, 281 ס"מ בסיס גלגלים ונפח תא מטען של 3,300 ליטר עד 3,700 ליטר. הדגם ישווק בהמשך גם בגרסה ארוכה יותר עם נפח תא מטען של עד 4,200 עד 4,700 ליטר. לרנו קנגו אורך של 448 ס"מ, רוחב של 191 ס"מ ובסיס גלגלים של 271 ס"מ.