רנו פרסמה את התמחור ל-לטיטיוד החדשה באירופה, קצת מתחת למתחרות מגרמניה. כישלון ידוע מראש?

רנו לטיטיוד

כנראה שהצרפתים עדיין בהשפעת מלחמת העולם השנייה ומתעקשים בכל פעם מחדש, לתת לשיירה הגרמנית פשוט לעבור. רנו שהציגה את הלטיטיוד הסאלונית לאחרונה ושוב בתערוכת פריז, מפרסמת כעת את מחירה באירופה, החל מ- 32,500 יורו. לשם ההשוואה הנדרשת, מחירה של אודי A6 מתחיל ב36,200 יורו.

 

הלטיטיוד החדשה, מציעה מידות של משפחתית גדולה, יותר מאשר מכונית סאלון טיפוסית, עם אורך של 4.89 מטר, 1.83 מטר רוחב ו- 1.49 ובסיס גלגלים של 2.76 מטר. היא מצוידת במנועים בהספקים של 150 כ"ס עד 240 כ"ס ורשימת אבזור ארוכה. אך גם ילד קטן, שזה עתה למד להגיד את המילה אוטו, יכול להבין מהר שרנו לא באמת מנסה להתחרות בגרמניות, אלא פשוט משתמשת ברכב קיים, סאמסונג SM5 במיתוג מחדש, בכדי להציג רכב סאלוני בעיקר בשווקים אשר היו בעבר קולוניה צרפתית ושם המותג רנו, נחשב ומוערך.

 

רנו לטיטיוד - הפרטים המלאים

 

גם הנסיון של רנו עם ה-ואל סטיס לא צלח בשוק רכבי הסאלון, והיא הייתה עוד מתומחרת במחיר גבוה יותר מהגרמניות, סיטרואן עם ה-C6 לא ממריאה, ופיג'ו עם ה-508 החדשה שמחליפה גם את ה-607, פשוט כנראה הרימה ידיים מראש. אם ניזכר במכוניות הסאלון הצרפתיות שהצליחו בעבר, כולן היו מופת הנדסי ועיצובי. גם הצרפתים יודעים את זה, הם פשוט מוותרים מראש, למה להילחם, אם אפשר לאכול עוד בגאט עם קמומבר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.