רנו קולאוס החדש מצויד במנוע 1.7 דיזל 150 כ"ס עם צריכת דלק של 18.2 ק"מ לליטר, במרווח נדיב לנוסעים ומטען וברשימת אבזור עשירה. המחיר תחרותי במיוחד ועומד על 165 אלף שקל.

 

קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של רנו קולאוס החדש בישראל, דור שני לקרוסאובר הבכיר של רנו. הקולאוס החדש הוצג עוד באפריל 2016, לפני מספר חודשים הוא זכה למתיחת פנים וכעת הוא מגיע לשוק הישראלי. הקולאוס החדש ישווק בשלב זה עם מנוע טורבו דיזל 1.7 ליטר 150 כ"ס, עם תיבת הילוכים רציפה וברמת גימור אחת עשירה במחיר תחרותי במיוחד של 164,990 ₪.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הקולאוס החדש מבוסס על פלטפורמת CMF המודולרית והוא בעל מידות גדולת למדי אך משווק עם 5 מושבים בלבד, זו כנראה הסיבה שבקרסו המתינו עם השיווק של הדגם בכדי שיתאפשר להם לשווק אותו במחיר תחרותי המציב אותו מול סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים למעשה, עם יתרונות של מרווח עדיף לנוסעים ומטען, מנוע דיזל חזק וחסכוני ורשימת אבזור עשירה. לקולאוס אורך של 4,672 מ"מ – ארוך בכ- 220 מ”מ מהקדג'אר, רוחב של 1,843 מ"מ, גובה של 1,678 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,705 מ"מ. נפח תא המטען בדגם עומד על 579-1,795 ליטר.

 

2020 רנו קולאוס
נאה ומודרני.

מי שזוכר, הדור הקודם של הקולאוס נשא עיצוב "מיוחד", כזה שלא קל לעיכול והיווה כנראה את הסיבה העיקרית לכשלונו של הדגם בשוק הישראלי. הדור השני לעומת זאת, ובמיוחד לאחר מתיחת הפנים, כבר מציג עיצוב נאה, מודרני ובעל נוכחות, בדיוק מה שלקוחות הסגמנט מחפשים. תא הנוסעים אמנם שמרני יחסית בעיצובו, אך הוא מורכב מחומרים רכבים למגע ואיכותיים למראה ומציע לנוסעים שפע של תאי אחסון שימושיים. השורה שנייה כוללת משענות הניתנות להטייה.

 

2019 רנו קולאוס החדש
מנוע דיזל חדש, חזק וחסכוני.

הקולאוס מצויד במנוע ה-1.7 ליטר דיזל BluedCi החדש של רנו (מחליף את מנוע ה-1.6 ליטר דיזל), בהספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 34.7 קג"מ. המנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה CVT ולדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 11.7 שניות ומהירות מרבית של 190 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 18.2 ק"מ לליטר.

 

רנו קולאוס החדש 2019 תא הנוסעים
שמרני אך מרווח ואיכותי.

הקולאוס ישווק ברמת הגימור INTENSE הכוללת, בין היתר: מערכת מולטימדיה מקורית "7 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מערכת שמע מבית Arkamys עם 8 רמקולים, חיישני תאורה וגשם, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, בלם יד חשמלי, מצלמת רוורס, פתח חכם לכניסה והתנעה, מראה מרכזית מתכהה אוטו', מסך "7 בלוח המחוונים, ריפודי בד משולבים בעור (סנתטי), כפתור לקיפול מהיר של השורה השנייה, חישוקי סגסוגת "18, חלון גג פנורמי ועוד. 2020 רנו קולאוס - מפרט טכני מלא להורדה.

מפרט הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב, ניטור שטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית, 6 כריות אוויר ועוד.

 

 

תגובות (7)

This comment was minimized by the moderator on the site

אחלה של מחיר, פעם ראשונה שאני מתעניין ברנו (במקום קודיאק, לא צריך 7 מושבים).

This comment was minimized by the moderator on the site

רנו זה 0 אמינות גם כחדשה עדיף לוסיף עוד 5 אלף ולקנות מאזדה cx5

This comment was minimized by the moderator on the site

כך זה בעדר הישראל. יפניות וקוראניות, כי רק אמינות וסחירות חשובים. אבל העולם משתנה, התחילה את זה ה-3008, שנחשבת למכונית מצויינת וגם עם סחירות טובה מאד ואח״כ הקרוסאייר c5 עם אחריות ל-5 שנים וחווית...

כך זה בעדר הישראל. יפניות וקוראניות, כי רק אמינות וסחירות חשובים. אבל העולם משתנה, התחילה את זה ה-3008, שנחשבת למכונית מצויינת וגם עם סחירות טובה מאד ואח״כ הקרוסאייר c5 עם אחריות ל-5 שנים וחווית נסיעה מהטובות בסיגמנט אז כבר יש שינויי שהלוואי ויתפוס, כי עם כל הכבוד למאזדה זהו אוטו מיושן, חלש, מרעיש, נראה אומנם סוף אבל לטעמי ונהגתי על רוב הסיגמנט הזה, תקוע לו מאחור. למרות העיצוב היפה, ללא ספק אחד היפים אבל אני רוצה באוטו נוחות, פינוק וכוח ואת זה למאזדה אין. נסו בעצמכם ותווכחו.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

נכון רנו נשאר רנו עם הרבה תקלות במיוחד תקלות חשמל

This comment was minimized by the moderator on the site

משתלם בליסינג

This comment was minimized by the moderator on the site

רכב מרשים

This comment was minimized by the moderator on the site

יש לנו רנו קוליאוס משנת 2011.
גם היום, הנהיגה בו מהנה הרבה יותר מהנהיגה בפורסטר חדש, ומלנדקרוזר חדש שיש לנו.
לא מוכרים אותו כי למעט תחזוקה שוטפת לא היו בו שום תקלות.
בני משה קרסו (היבואנים) לא...

יש לנו רנו קוליאוס משנת 2011.
גם היום, הנהיגה בו מהנה הרבה יותר מהנהיגה בפורסטר חדש, ומלנדקרוזר חדש שיש לנו.
לא מוכרים אותו כי למעט תחזוקה שוטפת לא היו בו שום תקלות.
בני משה קרסו (היבואנים) לא השכילו לספר לקונים הפוטנציאליים שמדובר ברכב עם איכות יפנית ונוחות צרפתית.
הם פשוט לא יודעים לשווק.
פראיירים!!!!׳

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location