רנו קליאו 4 החדשה מגיעה לישראל, תשווק עם מנוע 1.2 אטמוספרי או 0.9 ליטר טורבו עם ותיבה ידנית 1.2 טורבו 120 כ"ס עם תיבת EDC כפולת מצמדים.

2013 רנו קליאו החדשה

קרסו מוטורס, יבואנית מכוניות רנו לישראל, משיקה את רנו קליאו 2013 החדשה, הדור הרביעי לסופרמיני של רנו אשר הוצגה לראשונה לפני כשמונה חודשים בתערוכת פריז 2012. הקליאו החדשה מעוצבת יותר, חסכונית יותר ומרווחת יותר מהדגם היוצא.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הקליאו 2013 החדשה תשווק בישראל עם שלושה מנועים, 1.2 ליטר אטמוספרי 75 כ"ס בדגם ידני, 0.9 ליטר טורבו 90 כ"ס בדגם ידני ו-1.2 ליטר טורבו 120 כ"ס בדגם האוטו'. הקליאו תוצע בשלוש רמות גימור ובמחירים של בין 75-104 אלף שקל.

 

רנו קליאו החדשה המעוצבת בהתאם לקו העיצוב העדכני של החברה, נוטשת את המראה האלגנטי-צרפתי של הדור הקודם ולובשת בדגם החדש מראה ספורטיבי וצעיר - דמוי 3 דלתות - בהתאם לשפת העיצוב העדכנית של רנו. בכדי להדגיש את המראה הצעיר, הקליאו החדשה ניתנת לאפיון אישי באמצעות נגיעות צבע בחישוקי הגלגלים, הגריל הקדמי, מראות הצד ועוד

 

 

מבוססת על הפלטפורמה של הדגם היוצא, קליאו החדשה צמחה במעט במידותיה והיא מרווחת יותר מהדגם היוצא שהיה אחד המרווחים בסגמנט. לדגם מידות של 4,063 מ"מ אורך, 1,732 מ"מ רוחב, 1,448 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,589 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 300 ליטר וגדל עד 1,146 ליטר עם קיפול המושבים.

 

 

2013 רנו קליאו החדשה – מנועים ביצועים וצריכת דלק:

כאמור, רנו תשווק את הקליאו החדשה עם שלוש יחידות הנעה, תיבה ידנית או EDC כפולת מצמדים.

 

קליאו 1.2 ידנית: אותו מנוע מוכר של הקליאו הידנית היוצאת בנפח של 1.2 ליטר בהספק של 75 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 10.9 קג"מ ב-4,250 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבה ידנית בלבד ומציע ביצועים של 15.4 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 167 קמ"ש. צריכת דלק: 18.1 ק"מ לליטר.

 

קליאו 0.9 טורבו Tce90 ידנית: מנוע שלושה צילינדרים בנפח 0.9 ליטר בהספק של 90 כ"ס ב-5,250 סל"ד ומומנט מרבי של 13.76 קג"מ ב-2,500 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבה ידנית בלבד ומציע ביצועים של 12.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 182 קמ"ש. צריכת דלק: 22.2 ק"מ לליטר.

 

קליאו 1.2 טורבו Tce120 אוטו': מנוע ארבעה צילינדרים טורבו חדש בנפח 1.2 ליטר בהספק מרבי של 120 כ"ס ב-ומומנט מרבי של 19.4 קג"מ ב-2,000 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת EDC כפולת מצמדים בלבד ומספק ביצועים של  8.6 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 199 קמ"ש. צריכת דלק: 19.2 ק"מ לליטר.

 

קליאו החדשה – אבזור ובטיחות:

הקליאו החדשה תוצע בשלוש רמות גימור: . רמת הגימור הבסיסית "Expression" כוללת מזגן מכני, 4 חלונות חשמל, מראות צד חשמליות, מערכת מולטימדיה מקורית עם ניווט ועוד. רמות הגימור הגבורות יותר - Expression Pack ו-Collection מוסיפות, בין היתר: הנעה לא מפתח -Hands Free, מראות צד עם קיפול חשמלי, חיישני אורות וגשם. מזגן אוויר עם בקרת אקלים, חישוקי סגסוגת 16", ושילובי צבעים ייחודיים ומרגשים לבחירה לפנים וחוץ הרכב ברמת הגימור Collection.

 

בתחום הבטיחות, הקליאו החדשה מצוידת ב-6 כריות אוויר (תיקון: למעשה 4 אך כרית הצד מגנה גם על הראש), מערכת בקרת יציבות ועוד. הדגם זכה בציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של ארגון EuroNCAP עם ציונים של 88% בהגנה על מבוגרים, 89% בהגנה על ילדים מאחור במושבי בטיחות וציון של 99% בעזרי בטיחות.

 

2013 רנו קליאו החדשה מחירים:

קליאו 1.2 16V ידנית: החל מ- 73,900 שקל.

קליאו 0.9 טורבו ידנית: החל מ-83,900 שקל.

קליאו 1.2 טורבו אוטו': החל מ-103,900 שקל.

 

אירוע מכירות מיוחד ובלעדי על כל דגמי רנו יערך ללקוחות רנו בין ה-27.6-28.6, בכל אולמות התצוגה של רנו ברחבי הארץ. במסגרת האירוע ייהנו הלקוחות מחשיפה ראשונה של הקליאו 4 וכן מהטבות, הנחות ומבצעים מיוחדים, על מגוון דגמי רנו החדשים.

 

תגובות (15)

This comment was minimized by the moderator on the site

במיוחד לדגם 0.9 טורבו. למרות שצריך עוד לראות איך המנוע הזה שלא יהיה כמו הטווין אייר של פיאט.

This comment was minimized by the moderator on the site

30 ק"מ לליטר , ואנחנו לא נהנה .

This comment was minimized by the moderator on the site

תהנה מ-30 ק"מ לליטר אבל תשלם מראש עוד 10,000 שקל יותר. הנוסחה החדשה של המיסוי הירוק הפכה את הדיזל למשתלם רק לנהגי מוניות ומי שנוהג מעל ל-50,000 ק"מ בשנה. <br /><br />יאיר יאיר יאיר,...

תהנה מ-30 ק"מ לליטר אבל תשלם מראש עוד 10,000 שקל יותר. הנוסחה החדשה של המיסוי הירוק הפכה את הדיזל למשתלם רק לנהגי מוניות ומי שנוהג מעל ל-50,000 ק"מ בשנה. <br /><br />יאיר יאיר יאיר, איך הייתי כזה טיפש לבחור בך, צריך להיות כמו חסן מהנמל, לשים קצוץ על דרך ארץ, מילואים ופשוט לגנוב מכל הבא ליד כמו שהשרות הציבורי גונב אותנו.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

סוף סוף הקליאו בארץ, ושוב ללא אפשרות למנוע דיזל? למה?

This comment was minimized by the moderator on the site

לרכב לא אמין! עם כל הכבוד לכביכול שינוי שעשו ברנו עדיין מעדיף את האמינות של הפיקנטו!

This comment was minimized by the moderator on the site

רנו חדרו טוב לשוק לאחרונה.. הם נראים בכל חור על הכביש. יש חוות דעת מנהגים שנוסעים ברכב?<br />המכרים שלי די מרוצים מרכבי הדיזל החדשים.

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location