רנו תחשוף ביום שישי הקרוב את הקרוסאובר העירוני החדש שלה על בסיס הקליאו 4 החדשה.

רנו תחשף בקרוב קרוסאובר עירוני על בסיס הקליאו החדשה

למעט תמונה קצוצה ווידאו קצר, רנו לא חושפת פרטים על הקרוסאובר העירוני החדש שלה אשר ייחשף רשמית ביום שישי הקרוב (11.01). הדגם החדש הוא גרסת פנאי לרנו קליאו החדשה ונכון להיום ומכונה בחברה בשם הקוד J87, אך ישווק כרנו קפטור (Captur), על שם הקונספט עליו מבוסס הדגם.

 

למרות שרנו מפרסמת רק טיזר שלא מסגיר את העיצוב של הדגם, אל המראה הסופי של הדגם כבר נחשפנו בעבר כאשר דלפו לרשת סקיצות סופיות של הדגם. בתחום המנועים, אנחנו מצפים למצוא את כל המנועים החדשים והחסכוניים של רנו, כולל מנוע 1.2 ליטר טורבו בהספק של 120 כ"ס עם תיבת EDC כפולת מצמדים וכמובן גם מנועי דיזל.

 

ביחד עם הקליאו קרוסאובר, שנת 2013 מסתמנת כשנת רכבי הפנאי העירוניים שמאז הצלחתו העולמית של ניסאן ג'וק, אין חברה שלא מוציאה תחת ידה קרוסאובר עירוני.כך יצא שהקרוסאובר העירוני של רנו, יאלץ להתחרות כבר השנה לא רק בניסאן ג'וק השנה, אלא גם בפיג'ו 2008 שנחשף השבוע לראשונה וכן באופל מוקה ושברולט טראקס התאומים. גם הונדה תציג בקרוב בתערוכת דטרויט קונספט לקרסאובר עירוני, פולקסווגן הציגה לאחרונה את הטאיגן שיגיע לפס הייצור ב-2014 וסביר להניח שגם צמד הקוריאניות מבשלות לנו משהו.

 

תגיות: רנו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.