טויוטה C-HR ישווק עם מנוע 1.2 טורבו 116 כ"ס או 1.8 היברידי עם צריכת דלק של 26.3 ק"מ לליטר ורשימת אבזור עשירה עם מערכת בטיחות מתקדמת כסטנדרט הכוללת בקרת שיוט אדפטיבית.

 

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של הקרוסאובר הקומפקטי עם העיצוב הכי מיוחד בשוק – טויוטה C-HR החדש. טויוטה C-HR ישווק עם מנוע 1.2 טורבו או 1.8 היברידי, מערכת בטיחות מתקדמת Toyota Safety Sense כסטנדרט בכל רמות הגימור ובמחיר התחלתי של 141,900 שקל. 300 רכבים ראשונים יוצעו למכירה מוקדמת באונליין בלבד (החל מיום רביעי הקרוב באתר האינטרנט הייחודי: toyota.c-hr.co.il).

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

טויוטה C-HR מבוסס על פלטפורמת TNGA המודולרית החדשה של טויוטה (כמו בפריוס) ועם אורך של 4,360 מ"מ, רוחב של 1,795 מ"מ, גובה של 1,565 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,640 מ"מ, הוא מתחרה ישירות ברך התחתון של סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים – גדול כמעט כמו הקשקאי אך קטן מהספורטאז' או הטוסון. נפח תא המטען בדגם עומד על 297 ליטר בלבד (עם גלגל ספייר), קטן משמעותית מהמתחרים.

 

מעבר לעיצוב החיצוני המיוחד, התורם למושב אחורי קלאוסטרופובי במידה מסוימת, תא הנוסעים של ה- C-HR מציג איכות גבוהה למדי לעומת הדגמים האחרים של טויוטה עם אחידות באיכות החומרים, שימוש נרחב בחומרים רכים למגע ואיכותיים למראה וכן אלמנטים עיצוביים מעניינים כמו גימור "היהלומים" בדלתות או פס הקישוט לאורך הדשבורד.

 

טויוטה C-HR תא הנוסעים
תא הנוסעים לא רק מאובזר מאוד אלא איכותי יותר מהמוכר לנו מהמותג.

טויוטה C-HR – מנועים, ביצועים וצריכת דלק :

טויוטה C-HR הוא הדגם הראשון של טויוטה בישראל לעשות שימוש במנוע ה-1.2 ליטר טורבו החדש של טויוטה. המנוע מייצר הספק מרבי של 116 כ"ס ומומנט מרבי של 18.9 קג"מ והוא משודך לתיבת הילוכים רציפה CVT. זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 11.1 שניות וצריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 16.9 ק"מ לליטר.

 

הגרסה הבכירה והחסכונית יותר של הדגם מצוידת במערכת הנעה היברידית מבוססת מנוע 1.8 ליטר שנלקחה ישירות מהפריוס החדשה. בדגם זה נתון התאוצה 0-100 קמ"ש עומד על 11.0 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 26.3 ק"מ לליטר בדגם הבסיס או 25.6 ק"מ לליטר בדגם המאובזר יותר המצויד בחישוקי "18 במקום "17 (מפרט מלא מצורף לידיעה).

 

 

אבזור ובטיחות: 

כמו רוב דגמי טויוטה בישראל כיום, גם טויוטה C-HR מצויד כסטנדרט במערכת הבטיחות המתקדמת של טויוטה, Toyota Safety Sense, וצריך להוריד את הכובע בפני יוניון מוטורס על כך שהיא קובעת כאן סטנדרט חדש של בטיחות ונקווה שיבואנים אחרים ילכו בעקבותיה.

 

המערכת כוללת: בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל הפועלת בטווח רחב של מהירויות, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה כולל תיקון אקטיבי להיגוי ועוד. בנוסף לכך הדגם מצויד כסטנדרט בשש כריות אוויר, התראה על עייפות הנהג ועוד.

 

הדגם ישווק בשלוש רמות גימור, אחת לדגם הבנזין ושתיים לדגם ההיברידי, שגם צפוי להיות הנמכר ביותר. רמת האבזור C-ITY הבסיסית כוללת, בין היתר: מולטימדיה טויוטה טאצ' 2 עם מסך "8, דיבורית BT, כניסת USB, שליטה מההגה, מפתח חכם (KeyLess), בלם יד חשמלי, מראה פנימית מתכהה אוטו', בקרת אקלים מפוצלת, תאורת יום מסוג LED, חיישני תאורה וגשם, חישוקי סגסוגת "17 ועוד. בהחלט אבזור עשיר.

 

רמת האבזור הגבוהה יותר (C-HIC), המוצעת כאמור רק בדגם ההיברידי, מוסיפה לרשימה חישוקי סגסוגת "18, גג בצבע שחור, שמשות כהות, תאורת אווירה ועוד. טויוטה C-HR - מפרט טכני מלא להורדה.

 

2017 טויוטה C-HR מחירון:

C-HR בנזין אוטו' – החל מ-141,900 שקל.

C-HR היברידי – החל מ-143,900 שקל.

C-HR היברידי ברמת האבזור C-HIC – החל מ-149,900 שקל.

 

רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס, אמר היום: "אנו שמחים מאוד להשיק את ה- C-HR, הקרוסאובר המדובר, אשר משלים את מנעד רכבי ה – SUV שאנו מציעים ללקוחותינו. מטויוטה לנדקרוזר, דרך ה- RAV 4 שהיה חלוץ קטגוריית רכבי השטח העירוניים בעולם, וכעת גם ג'יפון עירוני קומפקטי ומעוצב. השילוב המנצח בין האמינות ושמירת הערך הגבוהה של טויוטה, טכנולוגיות הנעה חדשניות, מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר ועיצוב כובש וייחודי, מבטיח חוויה יוצאת דופן ללקוח. אנו מרגישים היטב את ההתעניינות והציפיה הרבה ל- Toyota C-HR, ונעשה כל מאמץ על מנת לעמוד בביקוש ובציפיות הגבוהות מהמוצר".

 

תגובות (10)

This comment was minimized by the moderator on the site

אבזור לא מושלם. חסר כיסא נהג חשמלי, כרית אויר לברכיים הנהג ותאורת לד ראשית.
אלו נמצאים במכוניות יותר זולות.

This comment was minimized by the moderator on the site

חוץ מנורות לד מלאות, גם חסרים שמונה רמקולים + סאבוופר. קיים בחו"ל..

This comment was minimized by the moderator on the site

כל התחרות היא במחירים בסביבות 130.
היבואן מגזים. אין שום יתרון לטויוטה היום , גם המתחרים מציעים דגמים מצוינים בפחות.
במחירים הנוכחים - אני ילך למתחרים.

This comment was minimized by the moderator on the site

המחיר על כך גבוה ויש מתחרים לא פחות טובים המחירים נורמלים. טויוטה ממשיכה לחלוב את הנהג הישראלי. מזל שיש תחרות

This comment was minimized by the moderator on the site

לרכב יש הכל חוץ ממה שבאמת חשוב . מנוע .
שים ברכב הזה מנוע 1800 טורבו עם 200 כוחות סוס ועכשיו אני רץ לשים עליו 200,000 שקל ונהנה מכל רגע .
מהיר יפה נוח וחברה טובה שלא עושה תקלות .
11 שניות מ 0 ל...

לרכב יש הכל חוץ ממה שבאמת חשוב . מנוע .
שים ברכב הזה מנוע 1800 טורבו עם 200 כוחות סוס ועכשיו אני רץ לשים עליו 200,000 שקל ונהנה מכל רגע .
מהיר יפה נוח וחברה טובה שלא עושה תקלות .
11 שניות מ 0 ל 100 ? תביא אחד שעושה 7-8 שניות וזה מוצר נדיר .
חבל .

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

רכב נחמד:
לא גדול לא קטן
לא חלש לא חזק
חסכוני בדלק
לא נמוך ולא גבוה
אבזור ותצוגה יפים אבל אין עברית וטלפון בעברית לא עובד גם לא תצוגה
מחיר יחסית גבוה

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location