רנו חושפת את מתיחת הפנים לקליאו RS 200 EDC ולקילאו RS 220 טרופי.

2017 רנו קליאו RS החדשה
קליאו RS המחודשת - מתיחת פנים לדגם.

לאחר שחשפה בחודש שעבר את הקליאו המחודשת לאחר מתיחת פנים לדגם, רנו, ביחד עם חטיבת הספורט שלה, מציגה את הגרסאות הספורטיביות המחודשות של הדגם – קליאו RS200 וקליאו RS 220 Trophy.

 

את הקליאו RS המחודשת משרת אותו מנוע 1.6 ליטר טורבו המייצר הספק מרבי של 200 כ"ס בדגם הרגיל או 220 כ"ס בדגם הטרופי. בשני הדגמים המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים EDC כפולת מצמדים כמו בדגם היוצא, המציעה בדגם הטרופי העברות מהירות יותר בכ-50%. הקליאוRS היא המכונית היחידה בסגמנט אותה ניתן לקבל בשלוש גרסאות שלדה: SPORT הביסיסת, CUP המחוזקת ו-TROPHY הקיצונית הייחודית לגרסת ה- 220.

 

שלדת הטרופי כוללת מתלים קשיחים יותר עם אוריינטציה לנהיגת מסלול, הנמכת מרכב של 20 מ"מ מלפנים ו-10 מ"מ מאחור ומערכת היגוי משופרת ומהירה יותר. המנוע בדגם מצויד במגדש טורבו גדול יותר, בסעפת יניקה שתוכננה מחדש עבור גרסה זו ומערכת פליטה משודרגת שתוכננה במשותף עם יצרנית מערכות הפליטה - אקרופוביץ'.

 

הביצועים בדגם לא השתנו כאשר דגם הטרופי הבכיר זקוק ל-6.6 שניות בכדי להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש, המהירות המרבית בדגם עומדת על 235 קמ"ש.

 

הקליאו RS המחודשת לא שונה מהותית מזו היוצאת, עיקר השינוי החיצוני נמצא ביחידות תאורה ראשיות שעודכנו כמו בדגמים הרגילים לתאורת LED ובפגוש הקדמי הותקנו יחידות תאורה בהשראת הלוגו של חטיבת הספורט של רנו, המשמשות כתאורת ערפל, יום וכתאורת פנייה. בנוסף לכך, נוספו חישוקי "18 בעיצוב חדש. יחד עם הצגתה של הקליאו RS המחודשת, רנו מציגה בנוסף את חבילת ה- GT ליין המעודכנת המעניקה לדגמים הרגילים מראה ספורטיבי בהשראת דגמי ה- RS.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.