2019 ג'יפ צ'ירוקי החדש
ג'יפ צ'ירוקי החדש - מתיחת פנים לדגם.
2019 ג'יפ צ'ירוקי החדש
ג'יפ צ'ירוקי החדש - מתיחת פנים לדגם.

ג'יפ צ'ירוקי המחודש מצויד במנוע 2.0 טורבו 272 כ"ס חדש, הנעה כפולה כסטנדרט, מולטימדיה חדשה ובמערכות בטיחות מתקדמות.

 

קבוצת סמל"ת, יבואנית מותג ג'יפ בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של ג'יפ צ'ירוקי 2019 המחודש - מתיחת פנים לדגם. דגמי 2019 של הצ'ירוקי זכו לעדכון מקיף לעיצוב החיצוני וישווקו בישראל עם מנוע 2.0 טורבו 272 כ"ס חדש המשודך לתיבת 9 הילוכים אוטו' ולהנעה כפולה כסטנדרט וכן עם מערכות בטיחות מתקדמות.

 

הדגם היוצא הציג עיצוב חזית "מיוחד" למראה שלא כולם אהבו במיוחד. עם מתיחת הפנים, הצ'ירוקי (CHEROKEE) המחודש עיצוב חדש לחלוטין לחזית הדגם, עדיין מיוחד אך פחות מעורר מחלוקת. גם הפנסים מאחור והפגוש זכו לעדכון, אך פחות משמעותי. תא הנוסעים נותר ללא שינוי, אך מערכת המולטימדיה Uconnect עודכנה לדור האחרון (בגדלים של "7 או "8.4) והיא כוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ותפעול קולי מורחב.

 

2019 ג'יפ צ'ירוקי החדש
עיצוב חדש ופחות מוזר לחזית הדגם

חידוש משמעותי נוסף בדגמי 2019 המחודשים של ג'יפם צ'ירוקי נמצא מתחת למכסה המנוע. הדגם היוצא שווק בישראל, בגרסאות הבסיס, עם מנוע 2.4 ליטר 177 כ"ס ו-23.6 קג"מ. הצ'ירוקי המחודש מצויד במנוע חזק משמעותית: 2.0 ליטר טורבו עם 272 כ"ס ו-40 ק"מ המשודך לתיבת 9 הילוכים אוטו' ולמערכת הנעה כפולה 4X4 כסטנדרט (בניגוד לקדמית בדגם היוצא, למעט דגם טריילהוק ששווק עם מנוע 3.2 ליטר והנעה כפולה).

 

עם המנוע החדש הביצועים בדגם זכו לשדרוג משמעותי: 0-100 קמ"ש ב-7.2 שניות ומהירות מרבית של 206 קמ"ש, זאת לעומת 10.1 שניות ו-198 קמ"ש בדגם היוצא. מערכת ההנעה הכפולה שבדגם היא הנעה כפולה לפי דרישה לטובת צריכת דלק אופטימלית, לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה המאפשר בחירה מבין 4 מצבים: Auto, Sport, Sand/Mud, Snow.

 

2019 ג'יפ צ'ירוקי החדש תא הנוסעים
מערכת מולטימדיה חדשה.

שדרוג נוסף וחושב בדגם הוא תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית עם מנגנון "זחילה בפקקים" וחיישני חניה אחוריים עם בלימה אוטונומית. רמת הגימור הבכירה LIMITED מוסיפה ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ומערכת חניה אוטומטית.

 

הצ'ירוקי 2019 המחודש ישווק בשתי רמות גימור, רמת הגימור הבסיסית LONGITUDE כוללת, בין היתר: תאורה ראשית BI-LED, פנסי ערפל LED, חישוקי סגסוגת "17, מולטימדיה "7, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, מצלמת רוורס, חיישני תאורה, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע, מפתח חכם לפתיחה והתנעה, מראה מרכזית מתכהה, מושבים קדמיים חשמליים ועוד.

 

2019 ג'יפ צ'ירוקי החדש
תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

רמת הגימור LIMITED מוסיפה לרשימה חלון גג חשמלי, חישוקי "18, חלונות אחוריים כהים, מסך "7 בלוח המחוונים, ריפודי עור נאפה ועוד. 2019 ג'יפ צ'ירוקי - מפרט טכני להורדה.

2019 ג'יפ צ'ירוקי - מחירון:

ג'יפ צ'ירוקי 2.0 טורבו 4X4 LONGITUDE אוטו' - 265,000 ₪

ג'יפ צ'ירוקי 2.0 טורבו 4X4 LIMITED אוטו' - 299,000 ₪

אגרת רישוי: 3,355 ₪

דני איטליאנו, מנכ"ל חטיבת הפרימיום בקבוצת סמלת ציין: "הצירוקי החדש מושק עם הרבה שינויים מרעננים ועדכניים, מערכות בטיחות אקטיביות, מנוע עוצמתי ומתקדם יותר, וכמובן עיצוב חדש המזוהה יותר למשפחת הדגמים החדשה עם גריל אייקוני בולט יותר מהדגם הקודם. אין לי ספק שהצ'ירוקי החדש יחזק את תנופת המכירות שאנו נמצאים בה יחד עם השקת הרנגלר החדש בתחילת השנה והרנגייד החדש שעתיד להגיע בעוד מס' שבועות ארצה.

 

הצ'ירוקי החדש מגדיל את מניפת הדגמים שאנו מציעים לקהל לקוחותינו בסגמנט חשוב מאוד, עם אבזור עשיר ומתקדם טכנולוגית המשלב נוחות ושימושיות יום יומית עם שילוב יכולות נסיעה בשטח של ממש מהמקובל בסגמנט זה" 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.