יונדאי i20 החדשה מצוידת במנוע 1.0 טורבו 100 כ״ס ותיבת 7 הילוכים DCT, במערכות בטיחות מתקדמות ובעיצוב חיצוני מעודכן. מחיר החל מ-97,900 שקל.

 

כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, החלה בשיווק i20 המחודשת, מתיחת פנים לסופרמיני של יונדאי הזוכה להתרענן לא רק בעיצוב מעודכן אלא גם ביחידת הנעה חדשה, 1.0 טורבו 100 כ״ס עם תיבת 7 הילוכים DCT, ובמערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

נתחיל מהעיקר, מנוע ה-1.4 ליטר 100 כ״ס ו-15.8 קג״מ האטמוספרי מפנה את מקומו למנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו T-GDI עם הספק מרבי של 100 כ״ס ב-4,500 סל״ד ומומנט מרבי של 17.5 קג״מ בין 1,500-4,000 סל״ד - מנוע גמיש וחסכוני יותר.

 

2019 יונדאי i20 החדשה
מנוע 1.0 ליטר טורבו במקום מנוע ה-1.4 ליטר.

עם מנוע זה ל-i20 נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 11.4 שניות, מהירות מרבית של 182 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 20 ק״מ לליטר. שדרוג משמעותי לעומת ה-13.2 שניות וה-15.4 ק״מ לליטר עם מנוע ה-1.4 ליטר של הדגם היוצא.

 

 

2019 יונדאי i20 החדשה
עדכון קל לעיצוב החיצוני.

בצד הוויזואלי, מתיחת הפנים ל-i20 העניקה לדגם עיצוב חדש לפגוש הקדמי, בעיקר לגריל הקדמי בעיצוב החדש של יונדאי ולתאורת היום (LED) בפנסים הראשיים. בנוסף נמצא עדכון לפנסים האחוריים ולפגוש האחורי יחד עם עיצובים חדשים לחישוקי ה-״15 או ״16 של הדגם.

תא הנוסעים נותר ללא שינוי כמעט, למעט מערכת מולטימדיה קונקטד מתקדמת יותר של כלמוביל. בתחום הבטיחות, i20 המחודשת מצוידת במערכות בטיחות מתקדמות מקוריות, כולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרה על עירנות הנהג ושליטה אוטומטית על האורות הגבוהים. 

 

2019 יונדאי i20 החדשה - תא הנוסעים
נותר ללא שינוי משמעותי.

i20 המחודשת תשווק בשלוש רמות גימור: דגם ה- Prestige הבסיסי מגיע עם מערכת ה- Connected Car של כלמוביל ״7 עם ניווט WAZE ושלל אפליקציות נוספות, דיבורית BT, מצלמה אחורית, חישוקי סגסוגת ״15, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, 6 רמקולים, חלונות חשמל, נעילה מרכזית, מראות חשמל, גלגל הגה וידית הילוכים מצופים עור, מפתח שלט מקורי, חיישן אורות, פנסי איתות במראות, תאורת יום DRL- LED, שמשות כהות, תאורת עזר בפניה, פנסי ערפל קדמיים וחיישני חניה אחוריים מקוריים עם כפתור נטרול.

 

דגם Supreme הבכיר יותר מקבל גם מראות מתקפלות באופן חשמלי, חישוקי סגסוגת ״16 חיישן גשם, בקרת אקלים ומראה מרכזית מתכהה אוטומטית נגד סינוור. דגם ה- Supreme Plus יוצע עם גוון שחור בגג הרכב.

2019 יונדאי i20 החדשה - מפרט טכני להורדה.

 

2019 יונדאי i20 החדשה - מחירון:

1.0 ליטר טורבו אוטו׳ (Prestige) פרסטיג׳ - 97,900 שקל

1.0 ליטר טורבו אוטו׳ (Supreme) סופרים - 104,900 שקל

1.0 ליטר טורבו אוטו׳ (Supreme Plus) סופרים פלוס - 107,900 שקל

 

 

תגובות (4)

This comment was minimized by the moderator on the site

שינוי מבורך, סוף סוף תיקנו את הבעיה [המנוע והגיר]
איכות החומרים וההרכבה היו טובים והגיע התיקון המתבקש .
עכשיו צריך להמתין ליאריס החדשה ולהתלבט...

This comment was minimized by the moderator on the site

קצת יקר.
ראשונה ב89.900
שניה ב94.900
והבחירה ב99.900
יכבשו את כל השוק.

This comment was minimized by the moderator on the site

אכן אין סיבה שרכב בקטגוריה הזו יחצה את רף המאה אלף

This comment was minimized by the moderator on the site

מנוע 3 צילינדר לעולם לא "עובד עגול" - חסרה סימטריה בהעברת הכוח -מקור להמון בעיות שהקוריאנים לא הפנימו !
רעידות , שחיקה מוגברת במרכיבי מערכת ההנעה , מנסים להקטין הבעיות ע"י מגדש טורבו שמגביר תאוצה...

מנוע 3 צילינדר לעולם לא "עובד עגול" - חסרה סימטריה בהעברת הכוח -מקור להמון בעיות שהקוריאנים לא הפנימו !
רעידות , שחיקה מוגברת במרכיבי מערכת ההנעה , מנסים להקטין הבעיות ע"י מגדש טורבו שמגביר תאוצה והזנקה וגם את הבלאי,מהר מאוד ההאצה תפחת
אין סיבה לשלם יותר מ-90-95 אלף ש"ח על הכל !

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location