יונדאי i30 פאסטבק N
יונדאי i30 פאסטבק N - גרסת ביצועים שימושית.
יונדאי i30 פאסטבק N
יונדאי i30 פאסטבק N - גרסת ביצועים שימושית.

יונדאי מציגה את גרסת הביצועים N למרכב הנוצ׳בק של ה-i30, עם מנוע 2.0 טורבו בהספקים של 250 או 275 כ״ס.

 

יונדאי ממשיכה להרחיב את היצע גרסאות דגמי הביצועים של חטיבת N, לאחר ה-i30N שנחשפה בשנה בעברה וה-ולוסטר N שהוצגה בתחילת השנה, יונדאי מציגה כעת את ה-i30 פאסטבק N, גרסת ביצועים ליונדאי i30 פאסטבק.ֿ השימושית.

בחזית הדגם אנחנו פוגשים את אותו מנוע 2.0 ליטר טורבו של ה-i30N שגם כאן מוצע בשני הספקים: 250 כ"ס בדגם הבסיס או 275 כ״ס בגרסה הבכירה עם חבילת Performance. בשתי הגרסאות המומנט המרבי עומד על 36 קג"מ בין 1,450-4,500 סל"ד. בזמן האצה מלאה, למשך מספר שניות, המנוע מאפשר גדישת יתר המעלה את המומנט המרבי ל-38.5 קג״מ.

 

יונדאי i30 פאסטבק N
יונדאי i30 פאסטבק N.

המנוע המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 6.4 שניות בגרסת הבסיס או 6.1 שניות בדגם הבכיר. על גלגל ההגה הנהג ימצא שני כפתורים גדולים, האחד עבור בחירה מבין 5 מצבי כיול שונים (למנוע, בולמים, היגוי ובקרת היציבות) וכפתור גז ביניים אוטומטי. צריכת הדלק בדגם עומדת על 14.2 ק״מ לליטר.

 

הדגמים מצוידים בבולמים אדפטיביים בכל פינות הרכב, בקרת היציבות ניתנת לניתוק מלא ודגם הביצועים מצויד בנוסף בדיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית.

 

יונדאי i30 פאסטבק N
אווירה ספורטיבית גם בתא הנוסעים.

בצד הויזואלי אנחנו פוגשים עיצוב אגרסיבי לפגושים עם פס אדום בולט המבהיר את הייעוד הספורטיבי של הדגם, מאחור נמצא גם צמד יציאות מפלט בולטות, דיפיוזר בתחתית הפגוש וספוילר בקצה דלת תא המטען. חישוקי סגסוגת בעיצוב ייחודי משלימים החבילה.

 

בתא הנוסעים נמצא מושבי ספורט אוחזים, כם כרית תמיכה מתכווננת לירכיים ושימוש בצבע אדום בתפירת המושבים וסביב פתחי המיזוג הקיצוניים. מערכת המולטימדיה שבמרכז הדשבורד, עם מסך מגע ״8 והרחבה למכשירי אנדרואיד ואייפון, כולל תצוגה ייעודית לדגם עם אופציות שונות לכיול. נפח תא המטען נותר שימושי, 450 ליטר ועד 1,351 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.

הדגם מצויד כסטנדרט במערכת הבטיחות SmartSense של יונדאי הכוללת בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, אור גבוה אוטומטי ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.