דגמי 2019 המחודשים של מאזדה CX-5 מציעים מגוון שדרוגים, כולל יותר אבזור נוחות ובטיחות וכן רמת גימור יוקרתית חדשה, SIGNATURE.

 

דלק מוטורס, יבואנית מאזדה בישראל, משיקה את דגמי 2019 המעודכנים של מאזדהCX-5 הכוללים כעת אבזור בטיחות אקטיבי משודרג וכן רמת גימור יוקרתית חדשה, SIGNATURE, הכוללת בין היתר גימור עץ אמיתי וריפודי עור נאפה.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

כשנתיים לאחר שהוצג לראשונה, מאזדה העניקה אשתקד ל-CX-5 מקצה שיפורים ושדרוגים (כולל מנוע 2.5 טורבו 230 כ"ס) שנועדו לחזק את תדמית הפרימיום של המותג, או לפחות את השאיפה של החברה להפוך לכזו.

 

מאזדה CX-5
מאזדה ממשיכה לשדרג ולשפר את דגמיה.

מבין החידושים בדגמי 2019 המעודכנים של ה-CX-5 נוכל למצוא (תלוי רמת גימור): חווית נהיגה משופרת בזכות שיפור תחושת ההיגוי, נוחות הנסיעה ובידוד הרעשים, מנועי SKY-G עם תגובה משופרת והשבתת צילינדרים למנוע ה-2.5 ליטר לטובת חיסכון בצריכת הדלק, מערכת GVC Plus חדשה הפועלת כעת גם על הבלמים ולא רק המנוע לטובת העברת משקל וניהוג חד יותר, חישוקי "17 בגוון שונה ועיצוב חדש לחישוקי ה-"19 אשר יוצעו מעתה בשני גוונים: אפור בהיר ואפור כרום, פנסי חזית (ברמת הגימור SIGNATURE) עם תאורת LED אדפטיבית הכוללת 12 יחידות תאורה נפרדות בכל פנס, עיצוב מחדש למערכת בקרת האקלים ולבקר השליטה על מערכת המולטימדיה, מערכת מולטימדיה התומכת כסטנדרט באפל קאר-פליי, תוספות של מערך מצלמות היקפיות 360, קירור למושבים הקדמיים ולוח מחוונים עם מסך "7 במרכזו.

 

מאזדה CX-5 SIGNATURE
רמת גימור SIGNATURE חדשה ויוקרתית.

בתחום הבטיחות, בכל רמות הגימור נמצא כעת כסטנדרט בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל (עד 80 קמ"ש) וסיוע בבלימת חירום עד 160 קמ"ש, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, אור גבוה אוטומטי ותאורה ראשית אדפטיבית. רמות האבור הגבוהות יותר מוסיפות ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ובלימה בנסיעה לאחור (עד 8 קמ"ש). הדגם ישווק מעתה ללא התקנה מקומית של מערכת מובילאיי. 

כל רמות הגימור של מאזדה CX-5 זכו לעדכון. רמת הגימור החדשה COMFORTמחליפה את רמת הגימור EXECUTIVE הקודמת כרמת הגימור הבסיסית של הדגם. רמת גימור זו כוללת, בין היתר: חישוקי סגסוגת "17, קיפול חשמלי למראות הצד, ריפודי עור ומושב נהג חשמלי, חיישני תאורה וגשם, מולטימדיה MZD, מצלמה אחורית, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים לאחור, מראה מרכזית מתכהה אוטו', בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold ועוד.

 

מאזדה CX-5
שדרוג גם בתחום הבטיחות האקטיבית.

רמת הגימור הבאה, EXECUTIVE, המחליפה למעשה את רמת הגימור Luxury בדגם היוצא, מוסיפה לרשימת האבזור חלון גג וחישוקי "19. רמת הגימור PREMIUM העדכנית כוללת את כל מה שהוצע בדגם הקודם באותה רמת גימור, בתוספת של דלת תא מטען חשמלית, מערך מצלמות היקפי, קירור במושבים הקדמיים וזיכרונות לנהג, בלימה אוטונומית גם בנסיעה לאחור. רמת גימור זו כוללת בנוסף חבילת עור מורחבת, גימור עץ מתכתי, תצוגה עילית, מערכת שמע של BOSE עם 10 רמקולים, חיישני חניה אחוריים וקדמיים ועוד. את רמת הגימור פרימיום ניתן לקבל עם מנוע 2.0 ליטר או 2.5 ליטר 4X4.

 

רמת גימור חדשה בדגם היא רמת הגימור SIGNATURE הבכירה הכוללת גימור עץ SEN אמיתי, ריפודי עור נאפה בגוון חום כהה, תפירה ייחודית לגלגל ההגה, תקרה בגוון שחור ועוד. בנוסף נמצא תאורה ראשית Selective beam עם 12 אלומות בכל פנס, תאורת LED פנימית, ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור, מראה מרכזית ללא מסגרת, מסך "7 בלוח המחוונים ועוד. 2019 מאזדה CX-5 - מפרט טכני מלא להורדה.

 

מאזדה CX-5 SIGNATURE
מאזדה CX-5 SIGNATURE.

מאזדה CX-5 המחודש ממשיך כאמור עם שני המנועים המוכרים: 2.0 ליטר 165 כ"ס או 2.5 ליטר 195 כ"ס, המספקים נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.1 שניות ו-9.0 שניות בהתאמה.

 

יוגב וייס, מנהל התקשורת השיווקית בדלק מוטורס: "רצף העדכונים התכופים שמתבצע בדגמי מאזדה הם חלק מהתהליך המרתק שעוברת החברה בשנים האחרונות. בתוך זה, ה-CX-5 זוכה כבר כעת לעדכון ושדרוג, ובכך מחזק את מעמדו כאלטרנטיבה ייחודית ויוקרתית בקטגוריה הכי חמה בשוק הרכב הישראלי של 2019".

2019 מאזדה CX-5 - מחירון:

Comfort אוטו' 2.0 ליטר - 169,900 ₪

Executive אוטו' 2.0 ליטר - 173,900 ₪

Premium אוטו' 2.0 ליטר - 196,900 ₪

4X4 Premium אוטו' 2.5 ליטר - 218,900 ₪

4X4 Signature אוטו' 2.5 ליטר - 229,900 ₪

 

תגובות (10)

This comment was minimized by the moderator on the site

תביאו כבר את הפוקוס והפיאסטה החדשות לא רוצים לקנות מאזדה .

This comment was minimized by the moderator on the site

230k בלי keyless אפילו בספארק יש.
היבואן מטומטם

This comment was minimized by the moderator on the site

היבואן בזה ישן בעמידה. יש לו מכונית טובה אבל הוא כל הזמן מכשיל את מכירותיו וכפי שקורה גם עם העדכון הנוכחי.
היתכן שבדגם ה- SIGNATURE, העולה 230,000 ש"ח, היבואן החסיר: א) כניסה למכונית ללא מפתח ב)...

היבואן בזה ישן בעמידה. יש לו מכונית טובה אבל הוא כל הזמן מכשיל את מכירותיו וכפי שקורה גם עם העדכון הנוכחי.
היתכן שבדגם ה- SIGNATURE, העולה 230,000 ש"ח, היבואן החסיר: א) כניסה למכונית ללא מפתח ב) וגם החסיר את הטורבו ובכך נשארנו עם מנוע אטמוספרי עם 196 כ"ס במקום 230 כ"ס (עם הטורבו).

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

מי צריך ריפודי עור!? שיוסיפו כניסה ללא מפתח וריפודט בד במקום העור

This comment was minimized by the moderator on the site

מה עם הטורבו?? באיזה עולם אתם חיים?

This comment was minimized by the moderator on the site

כנראה ההבנה שלך במנועים נמוכה, מנועי טורבו זה בלוף , תודה למאזדה שהם ממשיכים לפתח מנועים אטמוספרים

This comment was minimized by the moderator on the site

מביאים מה שמגיע לאירופה המנוע עם הטורבו החזק הוא מזהם מה שלא ניכנס לאירופה

This comment was minimized by the moderator on the site

תגובה ל- UB,
הידע שלך לוקה בחסר, בחו"ל ה- CX5 נמכר עם טורבו. לפי מה שאתה כותב נראה שאתה לא קורא אנגלית. לנוחיותך, אני מצרף לך לינק ליו-טיוב שבו יש וידאו ולא צריך לקרוא באנגלית ותווכח שה- CX5 נמכר...

תגובה ל- UB,
הידע שלך לוקה בחסר, בחו"ל ה- CX5 נמכר עם טורבו. לפי מה שאתה כותב נראה שאתה לא קורא אנגלית. לנוחיותך, אני מצרף לך לינק ליו-טיוב שבו יש וידאו ולא צריך לקרוא באנגלית ותווכח שה- CX5 נמכר בחו"ל עם טורבו וכמה שאתה לא מבין.
אני תקווה שאתה לא מייצג את אנשי המכירות של מאזדה.

https://www.youtube.com/watch?v=tC4cE6pSIG4

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

אכן נמכר אך לא באירופה, כיוון שלא מקבל תקינה אירופאית למנועי הטורבו. אנחנו גם לא נירא מנועי טורבו במאזדה בזמן הקרוב...
דרך אגב יש למאזדה מנועים מאוד מוצלחים עם טורבו, אך כרגע לצערינו לא לשוק שלנו.

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location