כשנתיים לאחר שהוצג, מאזדה CX-5 זוכה ביפן למספר שדרוגים, כולל מנוע 2.5 ליטר טורבו חדש ומערכת GVC דור 2 משודרגת - GVC Plus. בשלב זה, הדגם לא מיועד לשוק האירופאי (ולישראל) והוא צפוי להיות משווק רק בשוק היפני והאמריקאי.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

מנעו ה-2.5 ליטר טורבו, אשר הוצג לראשונה עם מאזדה CX-9 הבכיר, מייצר הספק מרבי של 230 כ״ס ב-4,250 סל״ד ומומנט מרבי של 42.8 קג״מ ב-2,000 סל״ד, שדרוג משמעותי לעומת מנוע ה-2.5 ליטר האטמוספרי של הדגם עם 195 כ״ס ו-26.1 קג״מ. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו׳ ויוצע עם הנעה קדמית או כפולה. צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 12.6 ק״מ לליטר עם הנעה קדמית או 12.2 ק״מ לליטר עם הנעה כפולה. תדלוק באוקטן 98 מאפשר להשיג מהמנוע הזה הספק מרבי של 250 כ"ס ומומנט מרבי של 44.2 קג"מ. 

 

2019 מאזדה cx-5
עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים.

יחד עם המנוע החדש, מאזדה מציידת את ה-CX-5 במערכת GVC Plus שהיא גרסה משופרת למערכת GVC. מערכת GVC הרגילה משנה את מומנט המנוע לרגע קצר ובלתי מורגש בכדי להעביר מעט משקל לגלגלים הקדמיים בעת הפניית ההגה בכניסה לפנייה, דבר המקטין את נטיית המרכב, תורם לנוחות ומשפר את האחיזה בעת הפניית ההגה. המערכת המשודרגת כוללת במקביל גם שליטה נפרדת על הבלמים בכדי לשלוט בתנועת המרכב על ציר הסבסוב, ביציאה מסיבוב.

 

2019 מאזדה cx-5 תא הנוסעים
לוח מחוונים חדש ועדכונים נוספים לתא הנוסעים.

בנוסף לכל שדרוגים אלו, מאזדה שדרגה בנוסף גם את מערך הבטיחות של הדגם. מערכת הבלימה האוטונומית כוללת כעת זיהוי הולכי רגל גם בלילה ולדגם נוספה מצלמת 360 מעלות. מערכת המולטימדיה שודרגה וכוללת כעת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי.

בצד הקוסמטי נוכל למצוא עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים, ״17 ו-״19, בגימור כסף כהה ובתא הנוסעים נוכל למצוא כסטנדרט שישה רמקולים (במקום ארבעה), לוח מחוונים מעודכן עם גרפיקה חדשה, ציפוי של קורות A הקדמיות בבד במקום פלסטיק פשוט, וכן עדכון לפתחי המיזוג המרכזיים ומערכת בקרת האקלים. מאזדה הוסיפה ביפן רמת גימור בכירה עם חישוקי ״19 ודיפוני עץ אמיתיים בתא הנוסעים.

 

תגובות (5)

This comment was minimized by the moderator on the site

רכב מיותר. אם כבר אז שימו מנוע כזה במזדה 3.

This comment was minimized by the moderator on the site

רכב מדהים, אמין כמו שמזדה יודעים לעשות, מהנה מאוד לנהיגה ועכשיו עם מנוע טורבו, פשוט מושלם. מי צריך עוד suv אחר. רק מקווה שיתחרו אותו טוב...

This comment was minimized by the moderator on the site

מנוע כזה כבר קיים במזדה 6 .הלוואי שיביאו לישראל את cx5 turbo .

This comment was minimized by the moderator on the site

כרגיל הרכב הזה לא יגיע לישראל .חבל .יש לי את גרסת ה2.5 ליטר שהיא מעולה .אבל הטורבו משאירה לה אבק . אמל במבט שני אי אפשר ממכוניות טובות .כשכל הכבישים הם מגרש חניה .

This comment was minimized by the moderator on the site

לא יביאו גם אם התקינה תתאים לאירופה כי היבואן החמדן של מאזדה יתמחר את הרכב בסכום של 250,000-270,000 ש"ח ואף אחד לא יקנה כי במחיר הזה ההיצע עצום .

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location