2020 הונדה סיוויק טייפ R
מתיחת פנים - סיוויק טייפ R.
2020 הונדה סיוויק טייפ R
מתיחת פנים - סיוויק טייפ R.

דגמי 2020 של הטייפ R כוללים מערכת בלימה משופרת, שדרוגים לטובת אחיזה וניהוג ועדכון קל לעיצוב החיצוני. המנוע נותר ללא שינוי עם 320 כ"ס.

 

הונדה מציגה בטוקיו את הסיוויק טייפ R המחודשת לשנת 2020, מתיחת פנים לגרסת הביצועים הקיצונית של הסיוויק. אין חדש מתחת למכסה המנוע, אך יש עיצוב חיצוני מעודכן במעט, שיפורים בתחום הניהוג, הנוחות והבלימה ומערכת מולטימדיה חדשה.

 

נתחיל בדברים החשובים, הונדה החליפה בדגם את צלחות הבלימה והרפידות בכדי להפחית את הדעיכה של הבלמים תחת עומס גבוה או בזמן בלימה ממהירות גבוהה. דגמי 2020 של הסיוויק טייפ R כוללים בנוסף בולמים חדשים לשיפור נוחות הנסיעה, תותבים (בושינג) קשיחים יותר מאחור לשיפור האחיזה וכן מספר עדכונים במתלים הקדמיים לטובת תחושת היגוי משופרת.

 

הונדה סיוויק טייפ R המחודשת 2020
שדרוגים למערכת הבלימה והמתלים.

בתא הנוסעים המעודכן, אותו הונדה לא מציגה עדיין, נוכל למצוא ציפוי אלקטנרה חדש לגלגל ההגה ומוט הילוכים חדש עם מהלך קצר יותר. הונדה מציינת בנוסף כי היא התקינה בדגם גרסה מעודכנת של מערכת הבטיחות שלה - הונדה Sensing - כסטנדרט בכל רמות הגימור של הדגם. בנוסף נמצא גימור משודרג ומערכת מולטימדיה עדכנית עם כפתורים פיזיים במקום כפתורי מגע, תפעול קולי והרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי.

 

2020 הונדה סיוויק טייפ R
סיוויק טייפ R המחודשת.

בצד הויזואלי השינויים מינויים ודומים למה שפגשנו בדגמי 2020 המחודשים של הסיוויק האצ'בק. העדכון כולל מסגרת חדשה (במקום שבכה) לפנסי הערפל, עדכון לפס הקישוט העליון בחזית וחופה כהה יותר לפנסים הראשיים.

כאמור, מתחת למכסה המנוע אין שינויים והדגם ממשיך עם אותו מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 320 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ בין 2,500-4,500 סל"ד. המנוע משודך כבעבר לתיבת 6 הילוכים ידנית המעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה, מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 5.8 שניות ולמהירות מרבית של 272 קמ"ש. כבעבר, לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה בעל 3 מצבים שונים ובדגמי 2020, בשל תקנות רעש שונות, חלק מצליל האגזוז ישמע דרך הרמקולים בתא הנוסעים, בהתאם מצב הנהיגה הנבחר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 6

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.