2021 טויוטה C-HR עם חבילת GR SPORT
C-HR עם חבילת GR SPORT.
2021 טויוטה C-HR עם חבילת GR SPORT
C-HR עם חבילת GR SPORT.

טויוטה חושפת מקצה שדרוגים עבור דגמי 2021 של טויוטה C-HR, כולל חבילת עיצוב GR SPORT ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות. חבילת GR SPORT מעניקה לדגם מראה ספורטיבי יותר, אך זו לא חבילה ריקה מתוכן שכן יש גם, קצת, שיפורים בתחום הדינמי. טויוטה C-HR הוא לא הדגם הראשון לקבל את החבילה הזו, אשתקד טויוטה הציגה את הקורולה האצ'בק GR SPORT.

 

בצד הדינמי, טויוטה מדווחת שהדגם זכה לכיול מיוחד להיגוי, לבולמים ואת חישוקי ה-"19 הייחודיים של הדגם עוטפים צמיגי קונטיננטל Premium Contact 6 המצוינים (225/45) המבטיחים אחיזה גבוהה יותר לצד שיפור תחושת ההיגוי.

 

2021 טויוטה C-HR GR SPORT
טויוטה C-HR עם חבילת GR SPORT.

בצד הויזואלי החבילה כוללת רקע שחור לסמלים מלפנים ומאחור ולפנסי החזית, גימור בשחור מבריק לפגושים מלפנים ומאחור, לפסי החיכוך בדלתות וסביב פנסי הערפל, גימור כרום כהה לגריל הקדמי ועיצוב אגרסיבי יותר לספוילר בתחתית הפגוש הקדמי. רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין 9 צבעים שונים למרכב עם צבע קונטרסטי לגג, כולל צבע "אפור דינמי" ייחודי לדגם זה.

 

טויוטה C-HR עם חבילת GR SPORT
האווירה הספורטיבית ממשיכה אל תא הנוסעים.

בתא הנוסעים נמצא מושבים בריפוד עור משולב באלקנטרה (ניתן לבחור גם בריפוד בד מלא לסולדים משימוש בעור), תפירה בצבע אדום לגלגל ההגה, מוט ההילוכים ועוד, גימור כסוף לפס הקישוט לאורך הדשבורד והדלתות, לוגו GR SPORT על המושבים, כפתור ההתנעה ובאנימציית הפתיחה בלוח המחוונים. הדגם ישווק ברמת גימור גבוהה הכולל מפתח חכם, תאורת LED מלאה, חלונות כהים וניתן להוסיף גם תפעול חשמלי למושבים הקדמיים עם חימום ומערכת שמע של JBL.

 

טויוטה C-HR
רקע מושחר לפנסים הראשיים.

אם מראה דינמי לא מדבר אליכם, טויוטה מוסיפה לרמת הגימור C-HIC ארבעה שילובים חדשים של צבע דו גווני כולל צבע ברונזה חדש. בנוסף ניתן למצוא חישוקי "18 בעיצוב חדש ובתא הנוסעים ניתן לבחור כעת בריפוד עור דו גווני חדש עם תקרה בגוון אפור.

 

בנוסף, דגמי 2021 של טויוטה C-HR משתדרגים במערכת הבטיחות המעודכנת TSS 2.5, מערכת שפגשנו ביאריס 2020 החדשה שהושקה לאחרונה בישראל. המערכת המשודרגת כוללת סיוע אקטיבי להיגוי בעת תמרון התחמקות ממכשול, מערכת הבלימה האוטונומית מזהה כעת גם מצבי סכנה בעת חציית צומת מול תנועה מהכיוון הנגדי או במידה והרכב עלול להתנגש בהולכי רגל החוצים את הכביש בכיוון שאליו פונה הרכב. דגמי 2021 של טויוטה C-HR יצוידו בנוסף במערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, מערכת בקרת השיוט תפעל כעת בכל טווח המהירויות של הדגם (0-180 קמ"ש למעשה אך לדגם גם כך מהירות מרבית של 170 קמ"ש בלבד) ואם הנהג ירצה בכך, לחיצה אחת בהגה תתאים את מהירות הנסיעה לפי מערכת זיהוי התמרורים.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 11

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.