פורשה PCM 6.0
פורשה PCM 6.0.
פורשה PCM 6.0
פורשה PCM 6.0.

עד היום אם הייתה ברשותכם פורשה לא יכולתם להשתמש באנדרואיד אוטו ללא התקנה של רכיב אפטר-מרקט שכן מערכת המולטימדיה של פורשה (PCM) תמכה רק במכשירי אפל. כל זה משתנה כעת עם הצגת הדור השישי והחדש של מערכת המולטימדיה של פורשה שלראשונה, כוללת תמיכה באנדרואיד אוטו - אך בחיבור חוטי בלבד לעומת אלחוטי למכשירי אפל.

 

התוספת של אנדרואיד אוטו היא כמובן רק חלק קטן ממה שמערכת PCM 6.0 מציעה, מערכת אותה פרשה תחל להתקין בדגמים 911, פאנאמרה והקאיין מהקיץ הקרוב, דגמי ה-718 בוקסטר וקיימן ימתינו להצגת הדור הבא במהלך השנה הבאה. כמו כל מערכת מהדור החדש, גם המערכת של פורשה תזכה עם הזמן לעדכוני OTA לשיפור ועדכון יכולות המערכת לאורך חיי הרכב.

 

פורשה PCM 6.0
תפעול קולי טבעי מורחב.

מערכת PCM 6.0 אמנם תומכת באנדרואיד אוטו אך האינטגרציה עם המוצרים של אפל עדיין רחבה, כך לדוגמה ניתן להתחבר באופן מלא לשירות הזרמת השמע של אפל (Apple Music או Apple Podcasts) ישירות מהמערכת. המערכת החדשה כוללת תפעול קולי טבעי מתקדם הנכנס להאזנה באמצעות הפקודה “Hey Porsche”. אם לדוגמה הנהג יאמר "חסר לי דלק" מערכת הניווט תציג על המסך תחנות קרובות בהתאם לטווח שנותר במיכל הדלק.

 

פורשה PCM 6
אינטגרציה מורחבת עם מכשירים סלולריים.

המערכת החדשה מאפשרת לשדרג את היכולות והחיבור לאפליקציה הסלוללרית של פורשה (Porsche Connect app), כולל לדוגמה יכולת להחנות את הרכב מחוץ לרכב באמצעות המכשיר הסלולרי, במידה והדגם מצויד במערכת החניה האוטומטית שכמו כמעט כל אבזור בפורשה, היא אופציה בלבד. אפליקציית המסלול של פורשה מאפשרת כעת הצגה של נתוני ביצועים, זמני הקפה ועוד ישירות על מסך מערכת המולטימדיה.

 

הממשק הגרפי החדש של המערכת מאפשר אפיון אישי של סידור האפליקציות במסך הראשי, כל זה מחובר כמובן לפרופריל האישי של הנהג כך שלכל נהג יכול להיות סידור אחר. ישנה גם אינטגרציה מורחבת יותר עם המכשיר הסלולרי כולל לדוגמה הצגה של לוח שנה ואפשרות לפתוח שיחת ועידה ישירות מלוח השנה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.