רנו מגאן המחודשת, אשר תוצג בהמשך השנה, תצויד לראשונה במערכת הנעה היברידית פלאג-אין E-TECH.

 

לרנו יש לא מעט דגמים חשמליים כבר מספר שנים, אך רק השנה היא הציגה לראשונה גרסה היברידית ראשונה, לקליאו החדשה, וגרסת פלאג-אין, לקפצ'ור החדש. למעשה, יו"ר החברה לשעבר, קרלוס גוהן, אמר בעבר כי זה בזבוז זמן להשקיע בשלב הביניים הזה. אולי הוא צודק, אבל עד שהרכב החשמלי ימריא למספרים משמעותיים תקנות הזיהום החדשות באירופה פשוט מחייבות את היצרנים להציג פתרונות להפחתת זיהום האוויר ואחד הזמינים שבהם הוא הנעה היברידית פלאג-אין.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

אז אחרי הקפ'צור שהוצג לאחרונה, בהמשך השנה רנו תציג מתיחת פנים למגאן המשפחתית אשר תכלול לראשונה גם יחידת הנעה היברידית פלאג-אין - E-TECH. סביר להניח כי יחידת ההנעה ההיברידית שתשרת את המגאן תהיה חזקה יותר מזו שהוצגה עם הקפצ'ור.

מערכת הפלאג-אין של הקפ'צור משלבת בין מנוע 1.6 ליטר למנוע חשמלי ולסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 9.8kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של 45 ק"מ ואפשרות לנסיעה חשמלית מלאה עד למהירות של 135 קמ"ש. מערכת ההנעה הזו משודכת לתבית הילוכים רציפה שפותחה במיוחד עבור המערכת.

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location