סקודה סאונד אנלייזר
סקודה סאונד אנלייזר.
סקודה סאונד אנלייזר
סקודה סאונד אנלייזר.

לאחר ניסוי שטח ב-14 מדינות שונות שנמשך כשנה, סקודה מציגה אפליקציה למכשיר הסלולרי  (Skoda SOUND ANALYSER) העושה שימוש באינטליגנציה מלאכותית לניתוח מתקדם של הסאונד המכני שהרכב מייצר באמצעותו היא יכולה לאתר תקלות או צורך בתחזוקה ברכב בצורה קלה ומהירה. האפליקציה לא מיועדת לקהל הרחב אלא למכונאים של דגמי סקודה.

 

לפי סקודה, ניסוי השטח שנערך בעזרת 245 דילרים של המותג בגרמניה, רוסיה, צרפת ועוד הראה כי האפליקציה מסוגלת לאבחן תקלות מנוע בדיוק של 90% ובזמן קצר במיוחד. כל מה שנדרש מהמכונאי הוא להפעיל את האפליקציה במכשיר הסלולרי, לסרוק את הרכב מכיוונים קבועים מראש ובאמצעות ניתוח השוואתי של הסאונד שהרכב מייצר לעומת תבניות סאונד של רכב תקין המכונאי מקבל דיאגנוסטיקה של מהות התקלה ומה לבדוק/להחליף או את הצורך בטיפול שגרתי.

 

סקודה דיאגנוסטיקה באמצעות סאונד
דיאגנוסטיקה באמצעות סאונד.

בשלב זה המערכת למדה לזהות 10 תבניות סאונד של רכיבים שונים, כולל המצמדים בתיבת DSG, מערכת ההיגוי, מדחס מיזוג האוויר ועוד. עם הזמן המערכת תלמד דפוסים של רכיבים נוספים.

השימוש באפליקציה יאפשר לקצר את זמן השהייה של הלקוח במוסך ובעתיד סקודה מתכננת להרחיב את השימוש באינטליגנציה מלאכותית גם לשימושים נוספים.

תגיות: סקודה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.