באמצעות שימוש בטכנולוגיית "מציאות מורחבת", הנהג באודי A3 כבר לא צריך את ספר הרכב – פשוט לסרוק ולקבל תשובה.

ספר הרכב של העתיד באודי A3

המכשירים הסלולריים החכמים הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו תוך שהם הופכים מכשירים ייעודיים כגון מכשירי ניווט או שמע ללא רלוונטיים. באודיA3 החדשה, אותו מכשיר סלולרי באמצעות אפליקציה ייעודית לא רק שמייתר את ספר הרכב המודפס, אלא מייתר כלל את הצורך לחפש מידע.

 

אם ברכבי יוקרה נהוג כיום לספק את ספר הרכב על גבי iPad המגיע עם הרכב מתנה, באודי לוקחים את זה לצעד הבא. האפליקציה eKurzinfo הניתנת להורדה חינם (למכשירי אייפון בלבד כרגע), מאפשרת לנהג באמצעות שימוש בטכנולוגיית "מציאות מורחבת" פשוט לסרוק ולקבל תשובה.

 

לדוגמה, אם הנהג רוצה לדעת מה עושה כפתור מסוים כדוגמת כפתור מערכת stop&go, כל שעל הנהג לעשות הוא לסרוק באמצעות האפליקציה את הכפתור והאפליקציה תספק לו את כל המידע על פעולת המערכת ותפעולה. האפליקציה יודעת לספר לנהג לא רק על כפתורים ושעונים בתא הנוסעים אלא גם למשל היכן למלא נוזל קירור. במקרה זה, כל שעל הנהג לעשות הוא להציב את תא המנוע בפריים ובאמצעות הדמיה ב”מציאות מורחבת”, המערכת תנחה את הנהג כיצד לבצע את הפעולה המבוקשת כולל כמובן מידע על הנוזל המומלץ ע"י היצרן.

 

אודי, באמצעות חברת 'Metaio' שפיתחה את האפליקציה, כבר הציגה לראשונה את האפליקציה הזו כאשר השיקה את ה-A1, אך שם בסיס הנתונים הכיל מידע על 65 רכיבים בלבד ובדגם A3 (האצ'בק, סדאן או ספורטבק) בסיס הנתונים מכיל כבר מידע על מעל ל-300 מערכות שונות ברכב.

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.