אודי מעדכנת את דגמי 2017 של ה-Q3 באמצעות שלוש חבילות עיצוב עדכניות.

2017 אודי Q3 מחודש
אודי מחדשת את דגמי 2017 של ה-Q3 באמצעות חבילות עיצוב עדכניות.

לקראת סוף חיי הדגם, אודי מעניקה "חיים חדשים" לקרוסאובר פרימיום הקומפקטי שלה, ה- Q3. עיקר העדכון הוא חבילות עיצוב עדכניות המעניקות לדגם מראה שרירי, ספורטיבי יחד עם מראה מובחן יותר בין חבילה לחבילה - החייאה אחרונה לדגם לפני שהמחליף שלו יוצג במהלך השנה הבאה.

 

חבילת הבסיס דיזיין כוללת פגוש קדמי בעיצוב ספורטיבי יותר, צביעה באפור כהה של בתי הגלגלים וגימור בכסף מט למגלש הקדמי והאחורי. חבילת הספורט של הדגם כוללת בנוסף גריל בצבע אפור כהה במקום בכרום בוהק, כונסי אוויר גדולים יותר בצידי הפגוש עם פס אופקי חוצה בצבע הרכב.

 

מעבר לחבילת S Line קומפטישן החדשה, זו המוצגת בתמונות, מפגיש אותנו עם אלמנטים עיצוביים שנלקחו מחבילת ה- S Line הרגילה של הדגם כדוגמת מסגרת גריל ושבכת כונסי אוויר בגימור בשחור מבריק. הצבע השחור המבריק מגיע גם אל קשתות בתי הגלגלים מסגרת הדלתות, מוטות הגג, חצאיות הצד והמראות. חישוקי עשר צלעות בקוטר "19 וניחשתם נכון, בגימור בשחור מבריק, משלימים את חבילת העיצוב החיצונית.

 

2017 אודי Q3 תא הנוסעים
האווירה הספורטיבית ממשיכה אל תא הנוסעים.

האווירה הספורטיבית והשחור המבריק ממשיכים אל תא הנוסעים. בחבילת ה- S Line קומפטישן נמצא מושבי ספורט בריפוד המשלב בין עור שחור לאריג ורקמה של לוגו S Line במרכז המשענת, כאופציה ניתן לבחור בשלוב של עור ואלקנטרה או אור נאפה מלא – כפי שמוצג בתמונות. בנוסף לכך נמצא גלגל הגה ספורטיבי עם תחתית שטוחה, גימור בשחור מבריק על הדלתות ולאורך הדשבורד, ספי דלתות עם הכיתוב S Line ועוד.

 

אודי תחל לשווק את ה- Q3 המעודכן בהמשך השנה, את חבילת ה- S Line קומפטישן הבכירה ניתן לקבל בכל יחידות ההנעה של הדגם.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.